Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@14:29:59 GMT

واژگونی خونین مینی بوس در افسریه تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۷۴۷۸

رکنا: سخنگوی سازمان اورژانس کشور از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در محل اتوبان آزادگان به سمت افسریه خبر داد.

به گزارش رکنا، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در محل اتوبان آزادگان به سمت افسریه خبر داد.

وی افزود: این حادثه Incident صبح امروز مقابل شهرک سعیدیه به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالدی توضیح داد:خوشبختانه این حادثه هیچگونه فوتی نداشت و بلافاصله پس از تماس با نیرو‌های سازمان اورژانس ۶ دستگاه آ‌مبولانس به محل حادثه اعزام و تمام مصدومین به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

احمدرضا دالوند درگذشت جزییات تجاوز مرد خاص به یک زن خاص در خیابان+عکس مردان خانه فساد 3 جوان را تیرباران کردند/حمام خون در آبادان در پیامک اشتباهی ناهید نام همایون به چشم می خورد / همسرم با مرد غریبه ارتباط پنهانی داشت مبلغ عیدی کارگران سال 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا افزایش حقوق کارکنان بازهم پلکانی است 20 ساعت رفتار خشونت آمیز با زن ایرانی در فرودگاه تفلیس / ایران واکنش نشان داد جوان هیرمندی همسایه‌ 53 ساله اش و 3 پسرش را به گلوله بست پرده برداری از راز قتل مرد میلیارد تهرانی توسط سرهنگ قلابی+ عکس «شاه میمون» لقب جوانی که مثل آب خوردن از دیوار بالا می رود+عکس سقوط مرگبار زن جوان به دره به خاطر عکس سلفی! + عکس پیدا کردن جسد کودک 6 ماهه با اعتراف مادر هوس باز +عکس این سرباز فقیر نیازمند 10 میلیون تومان پول است تا به زندگی برگردد سارق مسلح کفش های گران قیمت دستگیر شد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident اخبار حوادث واژگونی خونین اورژانس کشور مینی بوس افسریه تهران عکس مرد ساعت کودک قتل زندگی تهران زن جوان زن دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی

رئیس سازمان اورژانس استان یزد با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس گفت: سه نفر از ۱۳ مصدوم حادثه در بخش تخصصی بستری بودند و مابقی مرخص شدند.

محمدجواد میرجلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: به دنبال اعلام حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس تهران در محور کمربندی مهریز در یزد کدهای اورژانس استان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس ۱۳ مسافر و دو راننده داشته است گفت: دو مصدوم از ۱۳ مصدوم این حادثه در محل حادثه درمان شدند و یازده مصدوم دیگر نیاز به انتقال به بیمارستان داشتند.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت تصریح کرد: ۷ مصدوم به بیمارستان شهید صدوقی و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون اعزام شدند.

میرجلیلی اظهار کرد: اکثر مصدومان مرخص شدند و یک نفر خانم و دو نفر آقا در بیمارستان تحت درمان بوده و بستری هستند که سیما ساعی با شکستگی ترقوه، تروما به سینه در بخش ارتوپدی، محمدرضا زهی با شکستگی زانو و بستری در بخش ارتوپدی و جعفر حسن زاده با شکستگی دنده در بخش جراحی بستری هستند.

کد خبر 745435

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • درگیری خیابانی خونین در تهران منجر به قتل یک جوان شد
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس عازم تهران/ عکس
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت