Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، در دومین روز از دوازدهمین جشنواره بین‌المللی سینمای مستند ایران «سینما حقیقت» سه فیلم در بخش جایزه شهید آوینی به نمایش در می‌آید. آثار این بخش در دو سانس ۱۸ و ۲۰ به نمایش در می‌آید که در نوبت اول، مستند‌های «یک فراموشی بی‌حس کننده» ساخته عادل انیسی در ۳۶ دقیقه و «یمن: نبرد بی فرجام» به کارگردانی، مهدی خرمدل در ۴۸ دقیقه روی پرده خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده، در سانس دوم بر خلاف روز گذشته تنها یک فیلم به نمایش در خواهد آمد. «بلوچستان» نام این فیلم ۶۲ دقیقه‌ای است که به کارگردانی محسن زارعی پخش خواهد شد. این فیلم به مشکلات این بخش از کشورمان پرداخته است.
دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» ۱۸ تا ۲۵ آذر ماه در پردیس سینمایی چهارسو برگزار خواهد شد. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قرآن ایکنا هنر فرهنگی عکس آوینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی عمارت نوفل‌لوشاتو، نمایش «خرده جنایت‌های زن و شوهری» نوشته اریک امانوئل اشمیت، با ترجمه محمود بهفروزی و به کارگردانی پریسا مقدم تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۰ اجرا می‌شود.
بهنام ‌فرزام، امیدعلی ‌رحمانی، پریسا ‌مقدم بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش کرده‌اند.

همچنین کنسرت-نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی از ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می رود که پیش فروش روزهای نخست آن با استقبال مخاطبان روبرو شد.
بهنام شرفی، نیکی مظفری، گل ناز عباسی، بهراد محمدی، روشنک رضایی مهر و بابک صحرایی بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.
همچنین محمدرضا عیوضی و مسعود امامی به عنوان خواننده – بازیگر در این اجرا حضور دارند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش‌ها می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/marg.neskafeh مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • حمید سهیلی سرباز سینما بود/ راش‌هایی که اسناد تاریخی مهمی هستند
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند