Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزرش سرویس ورزشی جام نیـوز، خواننده محبوب با سبیل‌های خاص وقتی لباس ورزشی پوشید و در قالب هنرمندان وارد زمین شد بسیار مورد توجه قرار گرفت. جالب اینکه در این بازی گل هم زد و شادی گل خاصش حسابی سوژه فضای مجازی شد. او از این شوخی‌ها ناراحت نشده است.

 

آقای بانی می‌خواستیم درخصوص شادی گل‌تان بپرسیم؟

راستش را بخواهید من قصد مصاحبه ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر برنامه‌هایم از من خواسته است که مصاحبه نکنم. حتی قرار بود در برنامه رشیدپور هم شرکت کنم اما بنا به دلایلی این کار را انجام ندادم. اما حالا چون خیلی پیگیر بودید در مورد آن شادی گل باید بگویم فی‌البداهه بود و بیشتر جنبه فان داشت.

 

گل قشنگی زدید؟

خودم هم فکر نمی‌کردم این توپ تبدیل به گل شود. از همه عبور کرد و به من رسید البته من هم زیاد به خودم سختی ندادم.

 

اما آن گل خیلی سر و صدا کرد؟

واقعا فکر نمی‌کردم یک گل در فوتبال آن قدر هیجان و سر و صدا داشته باشد. از استادیوم که بیرون آمدم، موبایلم را که دیدم همه جا پر شده بود از گل من. کار خدا بود که این گل آنقدر سر و صدا کند.

 

چه شد که در این مسابقه شرکت کردید؟

بازی خیرخواهانه بود. من هیچ درگیری کاری نداشتم. دوستان از من دعوت کردند که چند دقیقه در این بازی حضور پیدا کنم. البته فکر نمی‌کردم که دراین چند دقیقه حضور گلزنی هم بکنم. امیدوارم بتوانم بچه‌های معلول را شاد کرده باشم.

 

قبل از بازی گفته بودید من فقط دو، سه کیلو اضافه وزن دارم؟

من قبلا فوتسالیست باز بودم اما به دلیل مشغله کاری فراوان در چند وقت اخیر باعث شده بود که کمتر به ورزش بپردازم. از این به بعد تلاش می‌کنم برای اینکه بتوانم اضافه وزن را از بین ببرم، بیشتر در این مسابقات شرکت کنم.

 

خودتان بعد از بازی عکس شادی گل‌تان را در صفحه شخصی‌تان برای فیفا 2019 به اشتراک گذاشته بودید؟

به نظر من آدم‌ها باید جنبه شوخی داشته باشند. شوخی تا زمانی که در حدش باشد خوب است، من هم برای اینکه بیشتر جنبه فان قضیه را نگاه کنم، این کار را انجام دادم.

 

ایلنا

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بهنام بانی تیم فوتبال هنرمندان خواننده فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک صحنه کلاسیک برای نیمکت استقلال

به گزارش "ورزش سه"، این موقعیتی استثنایی است که در رختکن یک تیم برنده باشید. در این صورت فوتبال برای شما تبدیل به یک شغل مهیج و هیجان‌انگیز خواهد شد. بنابراین اگر دو عضو از کادرفنی استقلال کنار خط انگار از حال رفته‌اند، کاملا حق با آنهاست، چون شادی زایدالوصفی که در تن آنهاست، فقط از این طریق بروز پیدا می‌کند.

این تصویری است که رسانه استقلال از لحظه شادی نیمکت مس از گل سرنوشت‌ساز گوستاوو بلانکو در مسابقه دیروز مقابل ذوب‌آهن منتشر کرده که در لحظات پایانی بازی به ثمر رسید و ارزشش به اندازه صدرنشینی تیم نکونام و یک‌ گام بلند دیگر به سوی قهرمانی بود. اتفاقی که شاید از کلاسیک‌های این فصل برای استقلال بشود.

دیگر خبرها

  • پیام خاص رئال به هواداران: کار ما تمام نشده
  • یک صحنه کلاسیک برای نیمکت استقلال
  • شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!
  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • شادی مردم رفح از شنیدن خبر توافق حماس برای آتش‌بس
  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • (ویدئو) رقص و شادی دامادها روی دوش آوارگان غزه
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است