Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@19:31:03 GMT

20 دوربرگردان گلستان تعریض می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۷۶۹۰

20 دوربرگردان گلستان تعریض می شود

در همین پیوند مدیر کل راه و شهرسازی گلستان از تصویب اولویت بندی تعریض 20 دستگاه دوبرگردان نوک منقاری به دوربرگردان عریض در جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان خبر داد.
به گزارش روز دوشنبه اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان؛ حسین محبوبی اظهار کرد: در بررسی و بازدید بعمل آمده تیم کارشناسی کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان از 72 دستگاه دوربرگردان ها محورهای مواصلاتی استان بیست مورد با اولویت اجرایی در سال جاری و آینده به دستگاه های متولی واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: بر اساس این مصوبه 10 دوربرگردان شامل دور برگردان های روستای ورسن در غرب گرگان، دوربرگردان های روستاهای حکیم آباد و زینب آباد در شمال شهرستان رامیان، کمربندی علی آباد کتول، در اولویت فاز اول و جزو تعهدات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گرفت.
دبیر کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل افزود: دوربرگردان های لرد گاز و باران آهنگرمحله از توابع گرگان، باغوکناره شهرستان بندرگز، دوربرگردان غربی النگ کردکوی و کمربندی آزادشهر از اولویت های فاز اول تعهدات شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل استان است.
محبوبی گفت: دوربرگردان کارخانه آرد زاهدی گرگان، سعد آباد خان ببین شهرستان رامیان، قره سو و اسلام آباد گنبدکاووس و ده حسن خان مینودشت نیز دوربرگردان هایی هستند که در فاز دوم و در تعهدات راهداری و حمل و نقل جاده ای در برنامه تغییر قرار گرفت.
مدیر کل راه و شهرسازی گلستان افزود: دوربرگردان روستاهای نوده ملک و نودیجه گرگان، خروجی غربی کردکوی، پلیس راه نوکنده و مزنگ بندرگز و دوربرگردان شرقی تلور همین شهرستان در فاز دوم از تعهدات شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل برای تبدیل به عریض شدن دیگر دوربرگردان های این مصوبه است.
وی بیان کرد: تبدیل 20 دوربرگردان نوک منقاری به دوربرگردان عریض در جاده های استان گلستان بر اساس توافق انجام شده چند روز قبل استاندار و مسوولان ذیربط گلستان با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اجرایی می شود.
3014/2729
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف پلیس راه حمل و نقل کارشناسی محورهای مواصلاتی استان وزیر راه و شهرسازی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان اردبیل نیازمند احداث ۸۱۴ کیلومتر بزرگراه است

علی یوسف زاده اظهار کرد: با توجه به اینکه توسعه همه جانبه استان اردبیل، بدون توسعه زیر ساخت‌های آن و مهم‌تر از همه توسعه بزرگراه‌ها مقدور نیست، لذا در راستای تحقق این هدف و همچنین تردد ایمن در راه‌های استان، بر اساس پژوهش و مطالعات انجام گرفته در معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی، استان اردبیل نیازمند ۸۱۴ کیلومتر بزرگراه است.

او افزود: با توجه به شکل جغرافیایی استان اردبیل در تقسیمات سیاسی کشور، طول راه‌ها در کریدور شرقی – غربی استان حدود ۹۰ کیلومتر می‌باشد که مسیر منتهی به استان گیلان با بهره برداری از تونل شمالی حیران و در مسیر منتهی به غرب از محدوده نیر به سمت سراب تکمیل و نواقصات در این کریدور مرتفع شده و اتصال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی به استان‌های شمالی کشور برقرار است.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل اذعان کرد: با توجه به نگاه ویژه وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم، احداث، تکمیل و توسعه پروژه‌های بزرگراهی به عنوان پیشران پیشرفت و توسعه استان در اولویت برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل قرار دارد.

یوسف زاده بیان کرد: بهره‌برداری از ۱۷ کیلومتر پروژه بزرگراهی مسیر مهم و راهبردی اردبیل به سرچم در اواخر اسفند ماه سال گذشته و آستانه سال جدید، خدمت ماندگار دیگری از راه و شهرسازی استان اردبیل به مردم عزیز و مسافرین نوروزی بود.

او گفت: این بزرگراه ۱۷۸ کیلومتری با گذر از استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و زنجان در منطقه سرچم به شریان آزادراهی کشور متصل و کوتاهترین و سریع‌ترین مسیر ارتباطی مرکز استان به پایتخت و مرکز کشور است.

معاون راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه به پروژه‌های در دست اجرای راهسازی اشاره کرد و گفت: احداث تونل دوم گردنه حیران به طول ۷۳۰ متر، احداث باند دوم اردبیل – سرچم به طول ۹۰ کیلومتر، احداث باند دوم رضی – امیرکندی و گرمی – بیله سوار به طول ۶۵ کیلومتر و احداث باند دوم پارس آباد – سربند – مشگین شهر به طول ۶۰ کیلومتر بخ عنوان پروژه‌های مهم و بزرگراهی در دست اقدام استان است.

یوسف زاده گفت: بیش از ۷۵ درصد پروژه‌های بزرگراهی در استان فعال هستند و برای تکمیل و بهره برداری از سایر پروژه‌های اولویت دار بزرگراهی و رسیدن به برنامه هدف در استان اردبیل نیازمند جذب ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • استان اردبیل نیازمند احداث ۸۱۴ کیلومتر بزرگراه است
  • منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد