Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت کاشی سنتی قدس رضوی گفت: حفظ و صیانت از هنر اصیل معنوی و میراث فاخر و مانای هنر کاشی‌کاری سنتی، رسالت نخست این شرکت است.

به گزارش قدس آنلاین،  کمیل ضرابی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: پروژه‌ کاشی‌کاری حرم مطهر در راستای تحقق بند پنجم حکم رهبر معظم انقلاب به تولیت آستان قدس رضوی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین در صدد هستیم تا هر چه سریعتر پروژه‌های ناتمام کاشی‌کاری حرم مطهر رضوی را به پایان برسانیم.
وی با اشاره به راه‌اندازی واحد کنترل کیفیت در شرکت کاشی سنتی قدس رضوی طی سال ۱۳۹۷ گفت: این شرکت توانسته طی سال جاری گواهی‌نامه ISO۹۰۰۱ و نیز اعتبارنامه مدیریت شایسته ملی از مرکز پژوهش و آموزش مدیریت ایران را کسب کند.
ضرابی طراحی، ساخت و اجرای محصولات جدید با استفاده از کاشی سنتی تولیدی شرکت را برای اولین بار در کشور، مهم‌ترین نوآوری کاشی سنتی آستان قدس رضوی عنوان کرد.
وی درباره سایر برنامه‌های این شرکت برای افزایش کیفیت کاشی‌های تولیدی در سال جاری بیان کرد: برای تحقق این مهم اقدامات متعددی همچون اصلاح خطوط تولید، بازسازی تجهیزات از رده خارج و استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای تولید محصولی سنتی متناسب با تراز جهانی انجام شده است.
مدیرعامل شرکت کاشی سنتی قدس رضوی با اشاره به برنامه‌های استراتژیک این شرکت درسال جاری گفت: در برنامه‌ریزی تولید شرکت در سال ۱۳۹۷، حجم کاری در مقایسه با سال‌های گذشته بیش از دو برابر بوده است.
ضرابی ادامه داد: این میزان بنا بر آمارهای سالانه موجود در سال‌های گذشته در بهترین حالت یعنی حدود ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع بوده است.
وی اضافه کرد: در تلاش هستیم تا پس از مدت‌ها ضمن تحقق مجدد این رکورد با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای کیفی و مرغوبیت تولید، با توجه به زمان‌بندی‌های برنامه‌ریزی شده بتوانیم در راستای انجام سفارشات غیر از حرم مطهر رضوی نیز گام برداشته و افزایش تولید را در برنامه کاری داشته باشیم.
مدیر عامل شرکت کاشی سنتی قدس رضوی بهره‌گیری از نیروی انسانی استادکار و ماهر و همچنین توان بالای تولید کیفی و کمی را بخشی از ظرفیت‌های این شرکت دانست.
منبع: آستان نیوز
 پایان پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کاشی کاری حرم مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی

یک قرآن نفیس ویژه فلسطین که در حمایت از مردم غزه به چاپ رسیده است به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی به کشور مالزی اهدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، امیر مهدی حکیمی، مدیر عامل موسسه آفرینش های هنری، مسعود فرزانه، مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات و جعفر مروارید، معاون طرح و برنامه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی به دعوت بنیاد کتابت و نشر قرآن «رستو» به کشور مالزی سفر کردند.

هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در پی سفر بنیاد رستو به ایران و دیدار با برخی از مدیران آستان قدس رضوی که سال گذشته صورت گرفت، در راستای پیگیری تفاهمات صورت گرفته در زمینه تبادل تجربیات مشترک، چاپ قرآن، آموزش‌های هنر اسلامی و مرمت نسخ خطی و همچنین چاپ کتب مشترک در خصوص فلسطین به کشور مالزی سفر کردند.

این هیئت اعزامی، ضمن حضور در بنیاد کتابت و نشر قرآن «رستو» از نزدیک با فعالیت‌های مختلف و دستاوردهای قرآنی این مجموعه آشنا شدند. 

در این بازدید هیئت اعزامی آستان قدس رضوی با پروفسورعبداللطیف، و رئیس بنیاد رستو دیدار و گفت وگو کردند و قرآن ویژه مردم فلسطین که به منظور حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده غزه به چاپ رسیده است به این هیئت اهدا شد. 

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند