Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در آیین تجلیل از اعضای چهارمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با تقدیر از تلاش های اعضای دبیرخانه این کنگره بیان کرد: کنگره امسال ویژگی های خاصی به لحاظ مدیریت در کار و آثار آن داشت.

وی افزود: امسال شیوه مدیریت این کنگره مستقل عمل کرد و به کمک شما اعضا، حماسه مدیریتی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه چهارمین کنگره علامه بلادی بوشهری با حداقل اعتبارات مالی در بالاترین شاخص های برگزاری یک کنگره برگزار شد تصریح کرد: برگزاری این کنگره کار بزرگی در تاریخ در استان بوشهر بود.

وی با اشاره به ارسال بیش از هزار اثر علمی به دبیرخانه های این کنگره گفت: داوری این تعداد اثر کار بسیار سختی بود که توسط کمیته علمی این کنگره انجام شد.

آیت الله صفایی بوشهری با تقدیر از فعالیت های صدا و سیمای مرکز بوشهر و رسانه های استان اعم از مجازی و مکتوب در پوشش خبری این رویداد مهم علمی خاطرنشان کرد: امسال این کنگره به صورت مستقیم از شبکه ملی «شما» و «سیمای مرکز بوشهر» پخش شد که کار بسیار مهمی بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تقدیر برگزار کنندگان کنگره علمی علامه بلادی بوشهری آیت الله صفایی بوشهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ شاپور رضایی اظهار داشت: تسهیلات کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی که در اثر حوادث پیش بینی نشده از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۴۰۲ دچار خسارت شده‌اند تا سقف ۲ میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان مشمول مهلت ازقانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور می‌شوند.

وی افزود: همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل و یا جهاد کشاورزی در خواست کتبی ارائه کنند.

رضایی تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم و تأیید نهایی، اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال و سود و جرایم دیر کرد آن توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند