Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علوم پزشکی رفسنجان با بیان اینکه تمامی پروژه‌های تفاهم‌نامه سه جانبه وزارت بهداشت، استانداری و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد گفت: احداث مرکز آموزش بهورزی رفسنجان تا پایان سال به اتمام می‌رسد. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

احمد جمالی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رفسنجان، در حاشیه افتتاح پروژه‌های بهداشتی درمانی شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه امروز با حضور قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 12 هزار متر مربع فضاهای بهداشتی و درمانی افتتاح شده است اظهار داشت: برای احداث این پروژه‌ها 30 میلیارد ریال و 10 میلیارد هم برای تجهیز آن هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه امروز پنج پروژه از پروژه‌های تفاهم‌نامه سه جانبه وزارت بهداشت، استانداری کرمان و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان افتتاح می‌شود عنوان کرد: از 12 پروژه این تفاهمنامه 4 پروژه قبلا افتتاح شده و 3 پروژه دیگر شامل دو مرکز خدمات جامع سلامت و یک مرکز آموزش بهورزی با زیربنای 2 هزار متر مربع هم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.  

کرمان| وزیر بهداشت پروژه‌های بهداشتی درمانی رفسنجان و انار را افتتاح کردکرمان| بزرگترین اورژانس جنوب‌شرق کشور با حضور وزیر بهداشت افتتاح شدوزیر بهداشت در کرمان: خدمت به مردم کوبنده‌ترین پاسخ به اقدامات دشمنان نظام است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان 340 هزار نفر را در مجموع دو شبکه بهداشت و درمان شهرستان رفسنجان و انار تحت پوشش قرار می‌دهد گفت: این خدمات توسط 33 مرکز خدمات جامع سلامت، 5 پایگاه سلامت شهری و 92 خانه بهداشت ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه به همت خیران، دولت و طرح تحول سلامت عمده مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بازسازی و نوسازی شده است افزود: امیدواریم تا پایان سال سیستم شبکه براساس آخرین اصلاحات طرح گسترش کامل شود.

جمالی‌زاده با اشاره به اینکه تاکنون خدمات بهداشتی در روستای جعفرآباد توسط خانه بهداشت ارائه می‌شد و باتوجه به موقعیت و جمعیت این روستا مقرر شد مرکز جامع خدمات سلامت در این روستا راه‌اندازی شود گفت: ساخت این مرکز توسط یکی از خیران آغاز و تکمیل آن از محل اعتبارات استانی و وزارت بهداشت بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به اینکه اعتباری که از سوی خیر برای احداث این مرکز گذاشته شده چیزی بالغ بر 4 میلیارد بوده است افزود: همین میزان اعتبار هم دانشگاه علوم پزشکی گذاشته است و بیش از یک میلیارد هم برای تجهیز آن هزینه شده است.

انتهای پیام/ح

R7860/P1357/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت: ۱۰۶۹ خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌ها داریم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس شیراوژن؛ معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیست و دومین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت از رشد 46 درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و اظهار کرد: در ابتدای دولت سیزدهم کمتر از 800 واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور وجود داشت که هم‌اکنون این تعداد به 1069 واحد رسیده و 46 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی گفت: این واحدها در حالی ساخته شده که تاکنون ریالی بودجه برای ساخت خوابگاه متاهلی دریافت نکرده‌ایم و این 269 آپارتمان نیز با بودجه‌های اختصاصی دانشگاه‌ها ساخته شده است.

وی با اشاره به این که باید تا پایان این دولت دانشگاه‌های علوم پزشکی فاقد خوابگاه متاهلی به عدد صفر برسد، افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی فاقد خوابگاه متاهلی تا پایان سال حداقل 40 واحد و دانشکده‌های فاقد خوابگاه متاهلی نیز تا پایان سال حداقل باید 20 واحد خوابگاه متاهلی با متراز 45 تا 70 متر مربع همراه با رعایت پیوست فرهنگی مربوطه، ساخته باشند.

افتتاح خوابگاه متأهلی برای 120 دانشجوی علوم پزشکی تهران

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در ادامه تاکید کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی که خوابگاه متاهلی دارند هم باید تا پایان سال 20 درصد به تعداد واحدهای خوابگاهی متاهلی خود اضافه کنند.

شیراوژن همچنین از انعقاد تفاهمنامه با وزارت مسکن و شهرسازی برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی خبر داد.

در ادامه حمید رئیسی؛ معاون صندوق رفاه دانشجویان اظهار کرد: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعتبار پرداخت ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور را در 6ماهه نخست سال 1403(بدون محدودیت در تعداد دانشجویان) ابلاغ کرد.

وی افزود: اعتبار لازم برای پرداخت ودیعه مسکن، از محل اعتبارات ابلاغی ستاد ملی جمعیت تامین شده است و براساس ابلاغ صندوق رفاه، در سال 1403، بدون محدودیت در تعداد دانشجو، هر تعداد دانشجوی متاهل دانشکده یا دانشگاه علوم پزشکی متقاضی ودیعه مسکن، وام ودیعه مسکن دریافت خواهند کرد.

معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: شرایط دریافت ودیعه مسکن قبلا بر اساس آیین نامه‌های ابلاغی توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، اعلام شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال