Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:45:11 GMT

تمرین جمعی برای پاکیزگی بیشتر پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۸۱۴۵

تمرین جمعی برای پاکیزگی بیشتر پایتخت

تهران- ایرنا- همایش خانوادگی کوهپیمایی با هدف پاکسازی بوستان جنگلی کوهسار منطقه پنج پایتخت صبح دوشنبه با حضور شهروندان برگزار و بیش از 2 تن زباله خشک و تر از این مکان جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا این برنامه نمادین در حالی برگزار شد که بنا بر گزارش متولیان چندصد نفر از شهروندان مناطق 22 گانه پایتخت خود در این برنامه مشارکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ساعت هشت صبح زنگ آغاز پاکسازی محیط زیست پارک کوهسار تهران به صدا در آمد و شهروندانی که با اتوبوس یا دیگر وسایل نقلیه خود را به شهران رساندند تا در این برنامه ورزشی- اجتماعی که با هدف کمک به فرهنگ ترویج حفاظت از محیط زیست تدارک دیده شده بود مشارکت کنند.
سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران در این همایش خانوادگی گفت: زندگی ماشینی امروز و استرس زندگی شهری موجب شده تا این نهاد نسبت به برگزاری همایش‌های تفریحی ـ ورزشی خانوادگی بیشتر اقدام کند.
شهردار منطقه 5 پایتخت نیز گفت: همایش کوهپیمایی با پاکسازی طبیعت همراه شد تا بتوانیم از طریق فرهنگ ورزش، فرهنگ حفظ طبیعت را نیز میان شهروندان گسترش دهیم.
رئیس اداره تفریحات سازمان ورزش شهرداری تهران نیز گفت: در این همایش خانوادگی چند صد کیسه زباله میان شهروندان توزیع و توسط خودروهای حمل زباله جمع آوری شد.
کاظم دستگردی استقبال شهروندان و طبیعت دوستان را در این نوع برنامه ها مهم برشمرد و افزود: در این همایش پس از قرعه کشی به 25 نفر از شرکت کنندگان جوایز ورزشی اهدا شد.
بوستان جنگلی کوهسار در شمال غربی پایتخت قرار دارد.
تهرام/7247// 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پاكسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، تخلیه پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی علاوه بر بهم ریختگی  سیمای شهر ،  رفت و آمد شهروندان را هم  با مشکل  مواجه می‌کند.

موضوعی که شهروند خبرنگار ما به آن اشاره کرده و از مسوولان  درخواست رسیدگی کرده است.

به گفته شهروندخبرنگار ما از شهر سلماس ، ماندگاری چند ماهه نخاله های عمرانی در سطح شهر مزاحمت زیادی برای تردد شهروندان بوجود آورده است. 

 

متن پیام شهروند خبرنگار ما؛

با سلام، شهرداری سلماس واقع در استان آذربایجان غربی، ۶ الی۷ ماه پیش خیابان سوره ای ،  تقاطع امام را سنگ فرش کرد طی این عملیات به اندازه یک فرغون،  بتن در کنار خیابان رهاسازي شده در این ۶ ماه چند نفر از افراد کهن سال با این نخاله ها برخورد کردند که باعث شکستن دست و پای آنها شده است  .
 

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله