Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - با انجام هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، داماش گیلان به صدر جدول برگشت و چوکا نیز در رده سوم قرار گرفت.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال داماش گیلان و چوکا تالش که تاکنون در رقابت های لیگ دسته دوم نتایج خوبی کسب کرده اند، در هفته سیزدهم و پایانی دور رفت نیز توانستند نتایج قابل قبولی را کسب کنند تا همچنان جزو مدعیان این مسابقات قرار گیرند و شانس حضور خود در لیگ دسته یک را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم داماش گیلان که از ابتدای فصل با قدرت در این دوره از مسابقات ظاهر شده، در هفته سیزدهم نیز در رشت میزبان فولاد نوین اهواز بود که در نهایت موفق شد حریفش را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.
داماشی ها برای اینکه بتوانند دوباره صدر جدول را دراختیار بگیرند و همچنان یکی از مدعیان صعود از گروه اول این رقابت ها باشند، در این دیدار خانگی فقط نیازمند پیروزی و کسب هر سه امتیاز بازی برابر فولاد نوین اهواز بودند که سرانجام به هدف خود نیز دست یافتند.
کسب نتیجه مساوی و یا شکست باعث می شد که تیم داماش گیلان از صدر جدول فاصله گیرد و به همین دلیل این تیم در این دیدار خانگی و با حمایت طرفدارانش موفق شد با نتیجه 2 بر صفر حریفش را شکست دهد و با توجه به عدم برگزاری بازی تیم خوشه طلایی ساوه، داماشی ها در صدر جدول قرار گرفتند.
در جریان دیدار تیم های داماش گیلان و فولاد نوین اهواز که در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شد، تیم میزبان در نیمه اول بازی را هجومی آغاز کرد و بر میدان تسلط داشت و سرانجام موفق شد در دقیقه 43 توسط سعید طالبی به گل اول خود دست یابد تا نیمه اول این بازی را با پیروزی به رختکن برود.
تیم داماش گیلان که برای حضور در صدر جدول فقط به پیروزی در این دیدار خانگی فکر می کرد، در نیمه دوم نیز بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 74 توسط میلاد پورصف شکن به گل دوم خود دست یافت تا در نهایت با نتیجه 2 بر صفر این دیدار را با پیروزی به اتمام برساند.
تیم فوتبال داماش گیلان با این پیروزی خانگی وضعیت خود را در صدر جدول رده بندی گروه اول لیگ دسته دوم بهبود بخشید و همچنان یکی از مهم ترین مدعیان قهرمانی گروه خود است اما تیم فوتبال چوکا تالش که به همراه داماش در گروه اول این رقابت ها قرار دارد، تاکنون توانسته نتایج خوبی را کسب و پا به پای تیم های داماش و سایر مدعیان این گروه، جزو تیم های بالای جدول قرار داشته باشد.
تیم چوکا در هفته سیزدهم این مسابقات در اهواز رو در روی استقلال اهواز قرار گرفت که در نهایت با این تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت تا با کسب این تساوی خارج از خانه، یک امتیاز از اهواز کسب کند.
چوکا با این نتیجه تساوی ، هم اینک در رتبه سوم جدول خود قرار گرفت و فقط فاصله یک امتیازی با داماش گیلان صدرنشین این رقابت ها دارد که این تیم نیز همچنان امیدوار است تا با کسب یکی از مقام های اول یا دوم این گروه ، شانس صعود به رقابت های لیگ دسته اول را داشته باشد.
هم اینک و در جدول رده بندی گروه اول رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم ، تیم داماش گیلان با کسب 24 امتیاز از 12 مسابقه در صدر جدول قرار دارد، تیم های مقاومت تهران و چوکا تالش نیز با کسب 23 امتیاز از 12 مسابقه به ترتیب دوم و سوم هستند و تیم خوشه طلایی ساوه با کسب 22 امتیاز از 11 مسابقه در مکان چهارم جدول این گروه قرار دارد.
اما تیم فوتبال شهرداری فومن دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم که در گروه دوم این مسابقات قرار دارد، شرایط مناسبی در جدول رده بندی ندارد، البته امیدوار است با توجه به تغییر و تحولاتی که در کادرفنی انجام داده، در ادامه رقابت ها بتواند نتایج خوبی کسب کند.
البته در دو - سه هفته اخیر این تیم نتایج قابل قبولی را کسب کرده و در هفته گذشته نیز موفق شد نفت و گاز گچساران را شکست دهد تا به دومین پیروزی متوالی خانگی خود دست یابد و چند پله در جدول رده بندی صعود کرده و از تیم های انتهای جدولی جدا شود.
تیم فوتبال شهرداری فومن هم اینک با کسب 14 امتیاز از 11 مسابقه ، در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارد و اگر این تیم بتواند همچنان روند رو به رشد خود را ادامه دهد، به طور حتم می تواند سهمیه اش را در این مسابقات حفظ کند.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور دارد که تیم های فوتبال چوکا تالش و داماش گیلان در گروه اول و تیم شهرداری فومن در گروه دوم این دوره از رقابت ها حضور دارند.
7285/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ كشور گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت مرغ امروز ۹ فروردین 1403+ جدول

قیمت گوشت مرغ، امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ شامل ران مرغ، مرغ زنده، مرغ بدون استخوان، فیله مرغ، پا مرغ، مرغ کشتار روز، ران مرغ با پوست و مرغ سبز اعلام شد.

قیمت گوشت مرغ، امروز ۹ فروردین 

دیگر خبرها

  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد رسید + جدول
  • قیمت گوشت مرغ امروز ۹ فروردین 1403+ جدول
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • بازگشت جهانی داعش
  • گرجستان، اوکراین و لهستان به یورو ۲۰۲۴ صعود کردند
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی