Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ سلیمی فرمانده سپاه گیلانغرب در مراسم 3 هزار نفری گرامی داشت عملیات بزرگ مطلع الفجر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عملیات مطلع الفجر در خصوص این عملیات اظهار داشت: عملیات مطلع الفجر از جمله عملیات های بزرگ غرب کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که در منطقه عملیاتی گیلانغرب اجرا شد که در این عملیات علاوه بر آزادسازی ارتفاعات مهمی همچون چغالوند و آوزین بیش از30 کیلومتر از خاک کشورمان در دشت گیلان از دست دشمن متجاوز آزاد و 30 روستا در این مناطق نیز آزاد شد

 

وی افزود: عملیات استراتژیک مطلع الفجر ضربات سنگینی بر پیکره دشمن فرود آورد تا جایی که دیگر نتوانست به شهر گیلانغرب نزدیک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص قداست و جایگاه متعالی خون شهدا اظهار داشت:در جای جای این منطقه سرافراز خون ۷۵۰ شهید گیلان شهررا مطهر ساخته و سوای ان این شهر ۵۸۰۰ شهید مهاجر را به عنوان مهمان و مهاجر در خود نگه داشته است.

 

وی جایگاه مقاومت مردم گیلانغرب را مورداشاره قرار دادو تصریح کرد:مردم مرزدار و مقاوم گیلان غرب طعم تلخ زخم وگلوله را خوب چشیده‌اند و بارها و بارها پرپرشدن عزیزانشان را به نظاره نشسته اندمردمان این دیار باشه ایثار را به درستی معنا کرده و آبروی دو چندان به آن بخشیده اند.

 

وی در تمجید از مقاومت مردم مرزدار گیلانغرب گفت:شیر مردان و زنانی که در دفاع از سرزمین و نظام اسلامی همواره پیشقدم بوده و هستند، آن روزی که دشمنان مرزهای زمینی ما را مورد تعرض قرار دادند بامقاومت خود در مقابل آنها ایستادند و به امامشان لبیک گفتند و در رکابش در راه دفاع از ارمانهای انقلاب و اسلام جنگیدند.

 

سرهنگ سلیمی با تاکید بر تداوم خط مقاومت گفت :ما از همان روزی که علیه طاغوت به پا خواستیم جنگ علیه ظالمان را آغاز نموده ایم و این قیام علیه ظالم و طاغوتیان را تا روزی که بساط همه ظالمان و متجاوزان برچیده خواهد شد ادامه خواهیم داد.

 

وی یاد آور شد: در راس همه متجاوزان و ظالمان امریکا قرار داردوتا روزی که آمریکا به عنوان مرجع ظلم و تجاوزگری هست ما ایستاده ایم و مقاومت می‌کنیم و جنگ ما ادامه دارد.

 

فرمانده سپاه گیلانغرب ابراز داشت: اکنون که دشمنان ما به دلیل افزایش توان دفاعی ملت ایرانازتعرض به مرزهای فیزیکی کشورمان نا امیدند وظیفه ما دفاع از مرزهای ایمانی است،رسالت بنیادین ما صیانت از فرهنگ جهاد و شهادت است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت جنگ غزه جز با توقف تجاوز و عقب نشینی دشمن پایان نمی‌یابد.

به گزارش ایسنا، مصعب البریم، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه با المیادین گفت: جنگ غزه جز با توقف تجاوز و عقب نشینی دشمن پایان نمی‌یابد. این‌ها مسائلی است که ما از آن کوتاه نمی‌آییم. مقاومت منتظر عقب نشینی دشمن است؛ دشمنی که شکست آن در میدان ثابت شده است.

البریم در مصاحبه با المیادین افزود: مقاومت همچنان با قدرت در میدان حاضر است.

وی در واکنش به خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا و دیگر کشورها گفت: ما از عرصه‌های آگاهی در آمریکا، اروپا و کشورهای عربی قدردانی می‌کنیم.

پیش از این نیز احسان عطایا، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: مفاد برگه پیشنهادی جدید برای آتش‌بس در غزه بیش از ۹۰ درصد نسبت به پیشنهاد قبلی تغییر نکرده است. بنابراین حصول توافق بعید است. پیشنهاد مطرح‌شده از سوی رژیم صهیونیستی به مقاومت آنطور که آمریکایی‌ها می‌خواهند جهانیان را فریب دهند، سخاوتمندانه نیست.

احسان عطایا همچنین تصریح کرد پیشنهاد مطرح‌شده دارای خلأهای اساسی و تلاش‌های خبیثانه‌ای است و این پیشنهاد سه و نیم صفحه‌ای از جزئیات سه مرحله‌ای صحبت می‌کند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر میان جنبش‌های جهاد اسلامی و حماس اتحاد در بالاترین سطح خود قرار دارد، بنابراین ما با همه پیشنهادهایی که می‌تواند باعث اختلاف و دودستگی میان فلسطینی‌ها شود، مخالفت داریم.

این عضو جهاد اسلامی همچنین گفت هر گونه تاخیر در حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح به دلیل اسکله‌ای است که آمریکا به دنبال ساخت آن است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • مردی با آرزوهای دوربُرد که برایمان عزت و اقتدار آفرید +عکس
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است