Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات صبح امروز دوشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ در شصت و نهمین همایش مدیران و معاونین مراکز و دفاتر حراست وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادها گفت: حراست‌ها دیدگان تیز بین امنیت و سلامت دستگاه‌های جمهوری اسلامی ایران هستند.

وزیر اطلاعات با قدردانی از حضور رئیس محترم مجلس شورای اسلامی در این همایش اظهار داشت: حراست‌ها دیدگان تیز بین امنیت و سلامت دستگاه‌های جمهوری اسلامی ایران هستند و نقش حراست‌ها در تأمین امنیت و سلامت و پیشگیری از فساد در دستگاه‌ها مؤثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی با تاکید بر هماهنگی و ارتقاء روند امور در حراست کل کشور گفت: امروزه تهدیدها علیه امنیت و سلامت دستگاه‌ها به تهدیدهای سخت و نرم و پیچیده تبدیل شده است و شاکله نظام اداری نیازمند پدافند در بخش سخت افزار و نرم افزار است که بار سنگین آن به دوش حراست کل است.

وزیر اطلاعات افزود: کار متمرکز و خوبی با هماهنگی وزارت اطلاعات در این راستا انجام شد تا گلوگاه‌ها در جهت سلامت دستگاه‌ها شناسایی شود و باید مقابله نیز با تکیه بر عقلانیت، راهکارها شناسایی و انجام شود.

علوی ادامه داد: تلاش حراست‌ها برای مقابله و پیشگیری است و امنیت و سلامت دستگاه‌ها علاوه بر مهارت، نیاز به حرکت بر اساس علم و دانش پایه بودن است.

وزیر اطلاعات گفت: برای افزایش دانش و مهارت‌های حراستی صیانتی، علاوه بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پودمانی برای حراست‌ها هماهنگی لازم برای دوره‌های دانشگاهی در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی نیز در نظر گرفته شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزیر اطلاعات محمود علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی

 سرهنگ یاوری  معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان یزد در جلسه هماهنگی اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: طرح ملی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، با اولویت ۳۳۰ محله آسیب‌پذیر و حاشیه‌نشین در سراسر کشور و در یزد با اولویت سه محله و با محوریت کوپ‌ها و با مشارکت، حمایت، هدایت و نظارت مستقیم معاونت فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان یزد اجرا خواهد شد.

وی هدف از تشکیل جلسه را هماهنگی بین دستگاه‌ها در خصوص اجرایی کردن این طرح عنوان کرد و گفت: عمده مشکلات این سه محله باید توسط معتمدان محل و مشاوران کلانتری‌ها بررسی و احصا شود.

سرهنگ یاوری در پایان خاطر نشان کرد: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند همکاری تعامل خوب و سازنده بین دستگاه‌های اجرایی است، در پایان مقرر شد محل اجرای طرح با هماهنگی رئیس کلانتری و معتمدین محل مشخص و اطلاع رسانی کامل زمان و مکان اجرای طرح از طریق نصب بنر، نصب اطلاعیه، ارسال پیامک، فضای مجازی و... انجام و نیز مشکلات هر منطقه احصا و نیز هماهنگی لازم با سایر دستگاه‌ها جهت اجرای طرح انجام و مشخصات نماینده هر دستگاه جهت شرکت در جلسات قبل و حین اجرای طرح اعلام شود.

جلسه هماهنگی اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های دولتی و مردم نهاد از جمله استانداری، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، آستان قدس رضوی، موسسه نسیم اسکان یزد و... در سالن جلسات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی معاونت اجتماعی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • هماهنگی نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی چشمگیر و قابل تقدیر است
  • پیام حمله سپاه به اسرائیل از نگاه مرتضی نبوی /هماهنگی میان «میدان» و «دیپلماسی» شرط عقل است
  • اطلاعات ایران از مراکز هسته ای اسرائیل چقدر است؟ |‌ وضعیت امنیت مراکز هسته ای ایران با توجه به تهدید صهیونیست ها
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ پاسخ بیمه سلامت
  • پیام وزیر اطلاعات درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • بروز رسانی علت نوسانات سامانه نسخه الکترونیک
  • پیام وزیر اطلاعات به مناسبت انجام عملیات وعده صادق