Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفری آذر معتقد است سخنران ویژه برنامه دانشجویی باید در برابر سوالات متعدد دانشجویان و نقدهایی که آنان وارد می‌کنند صبر پیشه نماید و زود از کوره در نرود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، علی جعفری‌آذر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با اشاره به حواشی سخنرانی مسعود پزشکیان در دانشگاه تبریز، اظهار داشت: 16 آذر ماه روز شوق، شعف، نقد و انتقاد دانشجویی است و بایستی هرکسی در این مناسبت در دانشگاه حاضر می‌شود، سعه‌ی صدر، صبر و تحمل بیشتری از خود نشان دهد؛ مجریان برنامه و دانشجویان نیز باید شرایطی فراهم نمایند که مدعو آن‌ها بتواند حرف خود را به‌راحتی ابراز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان ساخت: مسعود پزشکیان سابقه‌ای بسیار انقلابی و ضد آمریکایی دارد و همواره سعی کرده خود را در قامت یک پرسشگر نشان دهد؛ به جهت همان روحیه انقلابی و ضد آمریکایی گذشته‌اش نیز بارها مورد توجه نیروهای انقلابی به‌ویژه بسیج دانشجویی قرار گرفته است.

کارشناس مسایل سیاسی و استاد دانشگاه با بیان اینکه نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیش از سه دهه در موقعیت‌های ممتاز استانی و کشوری در همسویی با جریان اصلاحات قرار دارد، توضیح داد: پزشکیان به لحاظ جایگاه علمی، اجتماعی و سیاسی در آذربایجان‌شرقی سنبل سه دولت سازندگی، اصلاحات و اعتدال است و فی‌الواقع برند جریان اصلاحات در این استان شمرده می‌شود.

وی تاکید کرد: با این اوصاف وجود سوالات متعدد در افکار عمومی نسبت به مسعود پزشکیان امری طبیعی است؛ من‌باب مثال او بارها در مصاحبه‌ها و سخنرانی‌اش بر اجرای اصل 15 قانون اساسی اصرار کرده و خواهشا اگر طرح، پیشنهاد یا مکاتبه‌ای در این خصوص طی 30 سال گذشته با مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی و... داشته است، منتشر کند تا مردم مطلع شوند.

انتهای پیام/

     

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه دانشگاه بوعلی‌سینا در حمایت از دانشجویان حامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در شرایطی که جهان علیه تجاوز و جنایات رژیم جعلی و موقت اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی به ستوه آمده و فریاد اعتراض خود را به گوش مجامع بین‌المللی می‌رساند، خبر برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با صدها استاد و دانشجوی معترض در دانشگاه‌ها مایه بسی تأسف است.

اقدامات خشنی که برای سرکوب گفتمان دانشگاهی عدالتخواهانه در مورد فاجعه بشری بزرگی که در غزه در حال رویداد است، عمیقاً نگران کننده و غیرقابل قبول است که حرمت آزادی آکادمیک را تحت الشعاع قرار می‌دهد. مسلماً دانشجویان و استادان عدالت‌خواه در هر جایی که باشند نمی‌توانند رواج ظالمانه‌ی چنین رفتار و برخورد ددمنشانه‌ای را تحمل کنند، همانگونه که هیچ انسان آزاده‌ای مطابق با فطرت پاک خود نمی‌تواند آن را تحمل نماید.

بدین وسیله دانشگاه بوعلی سینا مراتب همدردی خود را با همه کسانی که با اجبار در دانشگاه‌های آمریکا مورد بدرفتاری قرارگرفته یا مجروح شده اند ابراز داشته و آمادگی خود را جهت بورسیه کامل دانشجویانی که به دلیل اعتراض به عملکرد صهیونیست‌ها از دانشگاه‌های خود در اروپا و آمریکا اخراج شده‌اند را برای ادامه تحصیل در دانشگاه بوعلی سینا اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096235

دیگر خبرها

  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • اطلاعیه دانشگاه بوعلی‌سینا در حمایت از دانشجویان حامی فلسطین
  • نوشیدن آبمیوه طبیعی در کودکی می‌تواند از ابتلا به چاقی در بزرگسالی جلوگیری کند