Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان، همچنین روند اجرایی شبکه فاضلاب روستای ده پیاز بررسی شد.
راه روستای کیشین به علت اینکه مسیر گردشگری هم محسوب می‌شود باریک و جوابگوی نیاز اهالی منطقه و گردشگران نبود امروز عملیات تعریض آغاز شد.
آقای حاجی بابایی با اشاره به اینکه تاکنون ۸ کیلومتر از شبکه ۱۶ کیلومتری جمع آوری فاضلاب روستای ده پیاز که از پارسال آغاز شده و با حمایت بانک توسعه اسلامی اجرایی شده است، گفت : مابقی این طرح با حمایت بانک توسعه اسلامی ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: حاجی بابایی همدان جاده فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان

داراب بیرنوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: با توجه به وضعیت خشکسالی و کمبود نزولات آسمانی، منبع تامین آب آشامیدنی روستای  آزاد ده از توابع شهرستان تاکستان دچار افت آبدهی شده بود که با حفر و تجهیز چاه مقدار سه لیتر در ثانیه به ظرفیت آب آشامیدنی روستا اضافه شد.

بیرنوندی با اعلام اینکه برای این پروژه ۶ میلیارد ریال هزینه شده است، ادامه داد: هم اکنون این روستای ۶۰۰ نفری از آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند است.

وی افزود: عملیات بغل کنی چاه شماره دو این روستا توسط شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و با تلاش و مشارکت دهیاری انجام شد.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: این شرکت تمام تلاش خود را برای تامین آب شرب شهر‌ها و روستا‌ها انجام می‌دهد ولی ضروری است با توجه به کمبود منابع آب، مردم نیز مصرف آب را مدیریت کنند تا همگان از آب در دسترس برخوردار باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • نوسازی شبکه آبرسانی روستای نویز طالقان آغاز شد
  • آبرسانی به 70 روستای استان همدان در سال 1402