Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@03:11:08 GMT

۱۶ آذر روز دانشجویان استکبار ستیز است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۸۳۶۲

۱۶ آذر روز دانشجویان استکبار ستیز است

16 آذر روز بیداری دانشجویانی است که در سال 32 نماد استکبارستیزی شدند و الگویی برای مجموعه ی متعهد ،انقلابی و دارای احساس مسئولیت نسبت به آرمان های دانشجویی همچون علم، عدالتخواهی، آزاد اندیشی و آزادی خواهی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، حجت الاسلام جمالی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خلیج فارس بوشهر در گفت و گویی به مناسبت روز دانشجو گفت: روز دانشجو مصادف است با شهادت سه دانشجوی فهیم ۱۶ آذر ماه سال ۱۳۳۲ که حداقل وظیفه ما گرامی داشت این روز تاریخی در جنبش دانشجویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ایام  متعلق به دانشجویان است. 16 آذر روز بیداری دانشجویانی است که  در سال 32 نماد استکبارستیزی شدند و الگویی برای مجموعه ی متعهد ،انقلابی و دارای احساس مسئولیت نسبت به آرمان های دانشجویی  همچون علم، عدالتخواهی، آزاد اندیشی و آزادی خواهی هستند.

 

حجت الاسلام جمالی ادامه داد: دانشجویان باید بدانند که طلب علم و دانش در راستای تحقق ارزش های رو به پیشرفت انقلاب اسلامی، بالاترین فریضه برای یک انسان کامل است. دانشجویان در حقیقت عالمان و متولیان فکری جامعه هستند که می بایست با خودسازی و کسب مهارت ها و تخصص های لازم برای خدمت به جامعه با دوبال تقوا و علم تحصیل کنند. رسالت بزرگ امروز دانشجویان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که دانشجویان را افسران جنگ نرم نامید ، حضور فعالانه و هدفمند و با بینش عمیق در این عرصه است.

 

مصئول نهاد نمایندگی دنشگاه خلیج فارس بیان کرد: امروز روز مبارزه با تهاجمات فرهنگی دشمنان است همانطور که شهید بهشتی(ره) فرمودند: دانشجو مؤذن جامعه است و اگر خواب بماند نماز امت قضا می شود، باید مواظب تحرکات دشمن بود. امروز نقشه اصلی دشمن تصویر سازی غلط و نا امید کننده در نوع پیشرفت های انقلاب اسلامی است که به فضل الهی این نقشه دشمن نیز توسط دانشجویان روشن بین و تیزبین و بصیر ، نقش بر آب و محو خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است

امام‌جمعه گلپایگان گفت: تظاهرات در غرب بر علیه استکبار جهانی به مرز بحران رسیده و نظام لیبرال دموکراسی در حال فروپاشی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت‌ماه- در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: امام صادق (ع) پایه‌گذار حوزه علمیه بودند و شاگردان بسیاری را برای عرضه افکار خالص اسلام و طرد اندیشه‌های باطل و منحرف تربیت کردند.

وی افزود: امروز به برکت علما و بزرگان و دانشمندان مکتب تشیع شاهد تحولات سیاسی و اجتماعی در جهان هستیم بنابراین نباید این عظمت را نادیده گرفت.

امام‌جمعه گلپایگان ادامه داد: اگر امروز دانشجویان آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم فلسطین و غزه و در محکومیت رژیم جنایتکار اسرائیل و حاکمان جنایتکار برخاستند به برکت بیداری اسلامی است که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌ها و پیام‌ها بیان می‌کنند.

حجت‌الاسلام کرامتی افزود: خوشبختانه تظاهرات در غرب بر علیه استکبار جهانی به مرز بحران رسیده و نظام لیبرال دموکراسی در حال فروپاشی است.

وی با بیان اینکه با مطالعه قرآن و شناخت درست اسلام هرگز تحت تأثیر رسانه‌های غرب قرار نخواهند گرفت، اضافه کرد: دلیل دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی حاکم شدن ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 750334

دیگر خبرها

  • امام جمعه رشت : بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • آمریکا در پشت نقاب حقوق بشر پنهان شده است
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • ۱۷۰۰ دانشجو در آمریکا بازداشت شدند
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید