Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@06:58:03 GMT

اصلاح طلب حامی روحانی به ناکارآمدی دولت اعتراف کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۸۴۴۸

اصلاح طلب حامی روحانی به ناکارآمدی دولت اعتراف کرد

مشاور رئیس دولت اصلاحات در مراسم روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان بوشهر گفت: ما از دولت و رئیس جمهور می خواهیم همه گناهان را به گردن ترامپ نگذارد. بسیاری از ضعف های مدیریت جامعه ناشی از ضعف و ناتوانی بسیاری از مدیران اجرایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، حجت الاسلام رسول منتجب نیا فعال سیاسی اصلاح طلب و مشاور رئیس دولت اصلاحات در مراسم روز دانشجو در پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان بوشهر گفت: دانشجو عصاره اندیشه ، انگیزه ، احساس ، عاطفه و ادراک جامعه بشری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجو عنصر محرک جامعه است و از نشستن و توقف منزجر است و جامعه را به خیزش وا می دارد.

 

عضو سابق شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز در ادامه گفت: انتقاد و فریاد دانشجو ، فریاد جامعه است. دانشجو به تعبیر امام کسی است که سرنوشت آینده کشور را در دست و اختیار دارد. گرامی داشت روز دانشجو در سراسر کشور مرور کردن و بازشناسی شخصیت دانشجو ، دانشگاه و  مطالعه و رصد رسالت بزرگ دانشجو است.

این عضو موسس حزب اعتماد ملی با اشاره سخن شهید بهشتی در مورد دانشجو اظهار کرد: این سخن شهید بهشتی  که دانشجو موذن جامعه است و اگر دانشجو خواب بماند نماز جامعه قضا می شود ، به خاطر این است که دانشجو بیدار است و ملاحظاتی که بقیه افراد دارند را نمی پسندد و فریادش برای حق و حقیقت بلند است.

 

حجت الاسلام منتجب نیا در ادامه گفت: آقای روحانی نه اصلاح طلب بوده ، نه اصلاح طلب است ، نه اصلاح طلب خواهد بود. در سال 92 و 96 ما بعد از بررسی به خیرالموجودین که آقای روحانی بود رسیدیم و از او حمایت کردیم. ما از روحانی به خاطر عمل نکردن به شعارهایش طلبکاریم. ما از رئیس جمهور انتقاد می کنیم چون نسبت به وضعیت اقتصادی و عمل نکردن به وعده هایش  گلایه مندیم .

حامی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ما از دولت و رئیس جمهور می خواهیم همه گناهان را به گردن ترامپ نگذارد. بسیاری از ضعف های مدیریت جامعه ناشی از ضعف و ناتوانی بسیاری از مدیران اجرایی است. دولت مسئول حل مشکلات کشور است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر دوشنبه به وقت محلی، در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به پاکستان، در دیدار «سردار ایاز صادق» رئیس مجلس ملی پاکستان که در محل اقامت رئیس جمهور انجام شد، با اظهار امیدواری نسبت به اینکه این سفر گامی در جهت توسعه روابط باشد، نقش مجالس دو کشور در تسهیل و تسریع ارتقای روابط فیمابین مهم و موثر عنوان کرد.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه در برابر دشمنی‌های دشمنان ۲ راه تسلیم یا مقاومت وجود دارد، افزود: در فلسطین نیز عده‌ای راه سازش را در پیش گرفتند و عده‌ای راه مقاومت که هزینه سازش به مراتب از مقاومت بیشتر است. جمهوری اسلامی ایران از سویی دیپلماسی و میز مذاکره را ترک نکرد و از سوی دیگر در برابر فشار‌ها و تحریم‌های آمریکایی‌ها گزینه مقاومت و ایستادگی را برگزید و از حقوق خود کوتاه نیامد، در نتیجه امروز شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم و مقامات رسمی آمریکایی اعتراف می‌کنند که سیاست فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است.

رئیس جمهور با برشمردن برخی توانمندی‌های کشورمان از جمله در حوزه تولید خودرو، فعالیت بیش از ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان و نظایر آن، از آمادگی ایران برای به اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها و دستاورد‌های خود در حوزه‌های مختلف با کشور دوست و برادر پاکستان و ارتقای روابط در عرصه‌های مختلف خبر داد.

هیچ کدام از احزاب پاکستانی مخالف روابط دوستانه با ایران نیستند

«سردار ایاز صادق» نیز در این دیدار از طرف خود و احزاب مختلف پاکستانی به دکتر رئیسی خوش‌آمد گفت و افزود: هیچ کدام از احزاب پاکستانی چه احزاب همسوی دولت و چه احزاب اپوزیسیون، مخالف روابط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران نیستند.

رئیس مجلس ملی پاکستان همکاری، تفاهم و اشتراک نظر میان مقامات دو کشور را کم‌نظیر توصیف و با بیان اینکه گروه دوستی ایران بیشترین عضو را در مجلس پاکستان دارد، تصریح کرد: پاکستان هم علاقمند به گسترش روابط و هم نیازمند توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های انرژی، توسعه بازارچه‌های مرزی، همکاری‌های اقتصادی و تعاملات تجاری با جمهوری اسلامی ایران است و مجلس پاکستان آمادگی دارد در جهت رفع هر گونه مانع یا مشکلی در مسیر تقویت روابط فیمابین گام‌های عملی و موثر بردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • جابجایی «حلقه اول» یاران رئیسی از پُستی به پُست دیگر /اصلاح کابینه، شاید وقتی دیگر! +جدول
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا
  • نقش دولت و دانشگاه در تحقق جهش تولید/ باید امید و انگیزه را به جوانان بازگردانیم
  • بازداشت بانوی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا
  • عباس عبدی بررسی کرد؛ تفاوت سه سال اول دولت رئیسی با روحانی
  • درآمد خالص ملی سرانه در دولت روحانی ۳۰ درصد کم شد/ در دولت رئیسی ۱۴ درصد بهبود یافت