Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@02:44:52 GMT

کشته شدن ۲۰ نیروی امنیتی در شمال و غرب افغانستان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۸۴۷۵

کشته شدن ۲۰ نیروی امنیتی در شمال و غرب افغانستان

منابع امنیتی در افغانستان اعلام کردند که در حمله طالبان به مواضع نیروهای امنیتی در شمال و غرب این کشور ۲۰ نظامی کشته و ۵ تن دیگر نیز زخمی شدند. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ بین الملل آسیا-اقیانوسیه افغانستان نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم ، «شاه محمد نائمی» معاون رئیس شورای ولایتی «فراه» در غرب افغانستان به «پژواک» گفت که در حمله طالبان به پاسگاه پلیس در روستای «سور» شهرستان «پشت‌رود» 12 نیروی امنیتی کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکنان محلی نیز سقوط پاسگاه این منطقه در حمله طالبان را تاکید کردند.

«محب‌الله محب» سخنگوی پلیس نیز بدون ارائه جزئیات تلفات این درگیری اظهار داشت که دو طرف تلفاتی را متحمل شده‌اند؛ با این حال «عبدالحق» یکی از مقامات بیمارستان غیرنظامی در این شهر از انتقال 12 جسد به این بیمارستان خبر داد.

«قاری یوسف احمدی» سخنگوی طالبان نیز اظهار داشت که در حمله این گروه 12 نیروی پلیس کشته و دو نفر دیگر نیز اسیر شده‌اند.

سقوط چندین پاسگاه امنیتی بر اثر حمله طالبان به شمال غرب افغانستانکشته شدن 20 نظامی در غرب افغانستان + عکسکشته شدن 40 نیروی پلیس در حمله طالبان به غرب افغانستان

«سید محمود مطهری» سرپرست شهرستان «المار» ولایت «فاریاب» در شمال افغانستان نیز اعلام کرد که در حمله طالبان به مقر نیروهای امنیتی در این شهرستان 8 نیروی پلیس کشته و 5 تن دیگر نیز زخمی شدند.

مطهری بدون ارائه آمار اظهار داشت که طالبان نیز در این حمله تلفاتی داشتند و خواستار اعزام نیروهای کمکی شد.

انتهای پیام/.

ما را در فیسبوک، توییتر و تلگرام دنبال کنید.

R36461/P36446/S8,87,1413/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه هولناک تصادف ۲ بالگرد نظامی | ۱۰ سرنشین کشته شدند + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین، در پی برخورد ۲ بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه ۱۰ سرنشین این بالگردها کشته شدند.

بنابر گزارش‌ها این حادثه در پایگاه هوایی لوموت در ایالت پراک در سواحل غربی مالزی رخ داده است.

کد خبر 846530 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم مالزی حوادث جهان هواپیما

دیگر خبرها

  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • لحظه هولناک تصادف ۲ بالگرد نظامی | ۱۰ سرنشین کشته شدند + فیلم
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم