Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تازه ترین حمله نظامیان هندی به مردم مظلوم کشمیر ۳ نفر شهید شدند و نظامیان هندی ۶ خانه را تخریب کردند. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم ، حمله مجدد نظامیان هندی به مسلمانان مظلوم کشمیر اشغالی 3 شهید برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حمله که به بهانه مبارزه با شورش انجام شد 6 خانه متعلق به مسلمانان کشمیری ویران شد و ساکنان آن نیز سرگردان شدند.

به دنبال این اتفاق مردم کشمیر اشغالی دست به اعتراض گسترده زدند و دخالت نظامیان هندی باعث بروز درگیری شدید میان آنان شد.

در حال حاضر صدها نیروی نظامی هندی با یورش به منطقه گهات محله این منطقه را به محاصره در آورده اند و با استفاده از تفنگ های ساچمه ای و گاز اشک آور در حال متفرق ساختن مردم معترض هستند.

پاکستان: مسئله کشمیر راه حلی جز مذاکره نداردنظامیان هندی 6 کشمیری دیگر را به شهادت رساندنددیوار مهربانی به کشمیر اشغالی هم رسید +تصاویر

معترضین اعلام کرده اند: نیروهای نظامی هندی برای تخریب منازل مردم از مواد منفجره استفاده می کند و همین باعث ایجاد وحشت بین زنان و کودکان شده است.

هند سال‌ها است با اشغال بخش وسیعی از کشمیر حاضر نیست حق آزادی مردم این منطقه را به آنان بدهد و علی رغم خواسته صریح سازمان ملل سال‌ها است از برگزاری یک همه پرسی شفاف در کشمیر اشغالی ممانعت به عمل می‌آورد.

طی 28 سال اخیر نظامیان هندی بیش از 98 هزار نفر را در کشمیر اشغالی کشته و باعث مفقودالاثر شدن 10 هزار نفر دیگر شده اند.

انتهای پیام/.

R36461/P36446/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی صهیونیست ها را شکست

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نیکوکلام رییس بسیج مهندسین استان قم ظهر پنجشنبه با حضور در منزل مهندس شهید «محسن صداقت» از شهدای حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه بیان کرد: شهید صداقت در یکی از رشته های مهندسی تحصیلات خود را پشت سر گذراند و در سپاه پاسداران مشغول به خدمت بود و امروز نیز جمعی از مسوولان مرتبط با حرفه مهندسی به منزل این شهید مهندس آمدند تا ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید یاد و خاطره شهید صداقت را گرامی بدارند.

رییس بسیج مهندسین استان قم با بیان اینکه حمله رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه اشتباه بزرگ این رژیم منحوس بود افزود: در پی این حادثه بنا به دستور رهبر معظم انقلاب که فرمودند رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود، عملیات گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس اجرایی شد که موجب برهم زدن معادلات منطقه و جهان شد.

نیکوکلام گفت: این اولین بار در تاریخ بود که ایران نسبت به جنایات رژیم اشغالگر قدس حمله نظامی به سرزمین های اشغالی داشت و این عملیات ابهت پوشالی صهیونیست ها را شکست.

وی ابراز کرد: عملیات وعده صادق به قدری بازدارنده و دارای اهمیت بود که پس از آن مزدوران و حامیان رژیم اشغالگر قدس نیز عقب نشینی کردند و جرأت اقدام علیه ایران را نخواهند داشت.

رییس بسیج مهندسین استان قم اضافه کرد: حمله موشکی ایران به اسراییل در تحولات منطقه ای و جهانی نقطه عطف بوده و از این پس معادلات در این منطقه به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد.

کد خبر 6082153

دیگر خبرها

  • راهپیمایی صومعه سرایی ها در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • ادامه فریاد‌های حمایت از مردم مظلوم غزه
  • هفت عملیات ضدصهیونیستی حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی صهیونیست ها را شکست
  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • روز ۱۹۵ طوفان‌الاقصی| ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • روز۱۹۵ طوفان‌الاقصی|۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • شبی که ایران چشم صهیونیست‌ها را کور کرد / جزئیات ضربه به پایگاه سری رژیم صهیونیستی در حمله غرور آمیز ایران +عکس و نقشه
  • چرا ایران در حمله به سرزمین‌های اشغالی «نقب» را هدف قرار دارد؟ +عکس
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه