Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: مرحله نخست بزرگترین آب شیرین کن کشور فردا سه شنبه با حضور معاون اول رییس جمهوری در بندرعباس به بهره برداری می رسد.

امین قصمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مرحله از آب شیرین کن بندرعباس با ظرفیت 20 هزار مترمکعب در شبانه روز از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی آماده بهره برداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این طرح با هدف تولید بخشی از آب آشامیدنی مورد نیاز کلان شهر بندرعباس از آب خلیج فارس بهره برداری می شود.
قصمی خاطرنشان کرد: این مرحله از آب شیرین کن 100 هزار مترمکعبی بندرعباس با سرمایه گذاری دو هزارو 600 میلیارد ریالی بخش خصوصی اجرا شده است.
این مقام مسوول بیان داشت: در سایت آب شیرین کن بندرعباس، آب شور خلیج فارس از طریق فرآیند مدرن اسمز معکوس (Reverse Osmosis) نمک زدائی می شود.
قصمی تصریح کرد: در حال حاضر آبفای هرمزگان با احداث 17 سایت آب شیرین کن فعال با حجم سرمایه گذاری 11 هزار میلیارد ریال و حجم آب تولیدی به میزان 62 هزار مترمکعب در شبانه روز ،بیشترین میزان سرمایه گذاری و حجم نمک زدائی در سطح کشور از طریق بخش خصوصی را اجرا کرده است.
معاون اول رییس جمهوری اسحاق جهانگیری ظهر امروز از طریق فرودگاه بین المللی بندرعباس وارد هرمزگان شده است.
افتتاح آب شیرین کن 100 هزار مترمکعبی بندرعباس، نشست با فعالان اقتصادی و شرکت در جلسه شورای اداری هرمزگان و افتتاح طرح اشتغالزایی در روستای کوشا حاجی آباد به نمایندگی از یک هزار و 200 طرح اشتغالزایی شهری و روستایی کشور از جمله برنامه های سفر جهانگیری به این استان است.
براساس برنامه اعلام شده، معاون اول رییس جمهوری طی امروز و فردا (دوشنبه و سه شنبه) میهمان مردم هرمزگان است.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد آب شيرين كن بندرعباس آب و فاضلاب هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس گفت: نشست هم اندیشی با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان برای تبادل اطلاعات و تجربیات در زمینه‌های خدمات شهری، فرهنگی و عمرانی برگزار شد.

 شو وی سرکنسول چین در بندرعباس نیز گفت: کنسولگری چین در بندرعباس نخستین کنسولگری چین در ایران است که با هدف شناسایی ظرفیت‌های استان هرمزگان راه اندازی شده است.

«بریک سادیکوف» کنسول قزاقزستان در بندرعباس نیز از شهردار و اعضای شورای شهر بندرعباس دعوت کرد تا از شهر آکتو قزاقستان بازدیدکنند و عقد خواهرخواندگی دو شهر بندرعباس و آکتو در کشور قزاقستان امضا شود.

مصیب نظری رئیس شورای شهر بندرعباس نیز گفت: به دنبال گسترش روابط خواهرخواندگی شهر بندرعباس با شهر‌های کشور‌های چین و قزاقستان هستیم.

در پایان این مراسم با سفره افطاری از میهمانان پذیرایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نوسازی ۱۵۰ هزار بافت فرسوده از طریق مشارکت‌های مردمی
  • «کوه نور صفه» بهره‌برداری می‌شود/ ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در پهنه‌های تفریحی اصفهان
  • بهره‌برداری از «کوه نور صفه» در اصفهان/ ۱۰۰ میلیارد تومان جذب سرمایه‌گذاری داشتیم
  • خراسان رضوی رکورددار طرح‌های عمرانی در کشور
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • ◄ ارتقا عملیاتی بنادر کشور و افزایش توان فنی- تعمیراتی نیروهای بومی در بزرگترین بندر تجاری ایران
  • روند جمع‌آوری گازهای مشعل در ۱۴۰۳ شتاب می‌گیرد/ بهره‌برداری از ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ در آینده‌ای نزدیک
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲