Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی امیدوار است برزیل ماه آینده پس از اینکه «ژایر بولسونارو» رئیس جمهور جدید این کشور مراسم تحلیف را بجای آورد، سفارت خود را از تل آویو به قدس اشغالی منتقل کند.

بر اساس این گزارش، در همین ارتباط، «زیپی حوتوبیلی» معاون وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که فرصتی تاریخی دست داده تا این رژیم بتواند زمینه‌ را برای انتقال سفارت کشورهای بیشتری به قدس فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوتوبیلی گفت که رژیم صهیونیستی ماه می سال آینده اولین سالروز انتقال سفارت آمریکا به قدس را جشن می‌گیرد و این مناسبتی مهم برای تشویق دیگر کشورها برای انتقال سفارتخانه‌های خود به این شهر خواهد بود.

بولسونارو یا به قولی ترامپِ برزیل، در جریان تبلیغات انتخاباتی خود وعده داده بود که در صورت پیروزی، سفارت این کشور را به قدس اشغالی منتقل خواهد کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: برزیل رئیس جمهور وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی تبلیغات برزیل رئیس جمهور وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سیل مرگبار در برزیل

در حالی که تصاویری از وضعیت اضطراری در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، تعداد کشته‌شدگان از روز دوشنبه که بارندگی‌های شدید آغاز شد، به ۲۹ نفر رسیده و ۶۰ نفر دیگر مفقود شده‌اند.

به گزارش تسنیم، در مجموع ۲۱۳ شهرداری در ایالت جنوبی ریو گراند دو سول تحت تاثیر قرار گرفتند و تخریب پل، رانش زمین و شکست سد‌ها ثبت شد.

به گفته مطبوعات محلی، تاکنون ۱۰ هزار نفر بی‌خانمان شده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • فرصت‌سنجی سناریوهای تعامل آمریکا در آینده جنگ غزه
  • انتقال آب خام به جیرفت تا ۲ سال آینده
  • (ویدئو) سیل مرگبار در برزیل
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس
  • اندیشمندان دنیا به تغییر ساختار قدرت در جهان اتفاق‌نظر دارند