Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی آذربایجان شرقی گفت: امسال 7 هزار میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح های آبخیزداری وآبخوان داری در کشور اختصاص یافته که سهم استان 200 میلیارد ریال است.
الهیان در حاشیه بازدید از طرح های آبخیزداری شهرستان بستان آباد افزود: این طرح ها به منظور کنترل سیلاب، جلوگیری ازرسوب خاک، تقویت سفره های زیرزمینی و احیای قنات ها و چشمه ها، در 14 شهرستان و 17 حوزه آبی استان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم بستان آباد درمجلس شورای اسلامی هم با اشاره به وجود 4 سد بزرگ در شهرستان و ضرورت اجرای طرح های آبخیزداری و پایاب این سدها گفت: بیش از 8 میلیارد ریال برای اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری در روستاهای الخلج و آلانق هزینه خواهد شد و با اجرای این طرح ها بیش از 100 هکتار از زمین های کشاورزی این روستاها، زیر کشت خواهد رفت.
به گفته وحدتی، در اجرای طرح های آبخیزداری بستان آباد، مردم و کشاورزان شهرستان، 20 درصد مشارکت دارند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ملی طرح صندوق سد نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد با اشاره به طرح تبدیل محور‌های دو طرفه این شهرستان به جاده‌های یک‌طرفه گفت: با توجه به شدت حوادث رانندگی در جاده‌های ۲ طرفه، تبدیل آنها به محور‌های یک‌طرفه در اولویت قرار دارد.
مرتضی فولادی همچنین با اشاره به دو طرفه بودن محور سه راهی مهردشت به حسین آباد نیز گفت: ۲۰ کیلومتر از این محور در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد قرار دارد که در قالب دو قطعه عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
وی ادامه داد: قطعه اول این طرح به طول ۸ کیلومتر از سه راهی سایت اداری مهردشت آغاز و به روستای حسین آباد منتهی می‌شود.
مرتضی فولادی گفت: با اقدامات به عمل آمده قطعه اول طرح سه راهی مهردشت به حسین آباد (در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد) با قراردادی بیش از ۱۸ میلیارد تومان در مرحله بیس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن