Web Analytics Made Easy - Statcounter

"محمدرضا صفی‌خانی" رییس اداره منابع آب شهرستان خنداب در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: پیرو بازدید میدانی از چاه‌های کشاورزی دارای پروانه که توسط گروه‌های گشت و بازرسی این اداره انجام می‌شود، تعدادی چاه دارای اضافه برداشت شناسایی شد.

صفی‌خانی افزود: در مرحله اول و طی هفته گذشته تعداد ۲۲ حلقه از این چاه‌ها واقع در روستا‌های مست سفلی، استوه، ایجان و حصار که دارای آبدهی بیش از دو برابر حد مجاز پروانه بودند پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این چاه هابر اساس قانون توزیع عادلانه آب و مصوبه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان خنداب و با هماهنگی و اخذ دستور دادستان شهرستان، پلمب شد.

 

انتهای پیام/پ

پلمب حلقه های چاه کشاورزی  در خنداب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تمدید اعتبار پروانه چاه‌ های کشاورزی

داوودیان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران با اشاره به وجود ۱۱۰ هزار چاه کشاورزی در استان ،گفت: از این تعداد ۳۰ هزار چاه دارای برق و مابقی (۸۰) هزار چاه کشاورزی نیازمند سوخت (دیزلی) فعال است.

او با بیان اینکه چاه‌های با مصرف سوخت همواره با مشکل تامین سوخت مواجهند، افزود: از مجموع چاه‌های کشاورزی دارای برق، ۲۰ هزار چاه، با وجود دارا بودن پروانه، غیر مجاز شناخته می‌شوند که نیاز به تمدید اعتبار پروانه دارند.

داوودیان با تاکید بر اینکه تمدید نشدن پروانه چاه‌های کشاورزی مشکلاتی از جمله مشکل تامین سوخت را برای بهره برداران به همراه دارد، گفت: به چاه‌های که پروانه تمدید نداشته باشند به دلیل نداشتن اعتبار، سوخت تعلق نمی‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران از بهره برداران چاه‌های کشاورزی استان خواست؛ برای برقدار کردن چاه‌های کشاورزی و تمدید پروانه بهره برداری چاه‌ها در موعد مقرر اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ضرورت تمدید اعتبار پروانه چاه‌ های کشاورزی
  • عدم تمدید پروانه ۱۰۰ بیمارستان در کشور
  • تعیین تکلیف حدود ۱۵۰۰ حلقه چاه بدون پروانه مازندران
  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • پلمب ۲ واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • ۱۵۰۰ حلقه چاه بدون پروانه در مازندران تعیین تکلیف شد
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست