Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@13:19:45 GMT

سرخوش و مزینی در فینال اسنوکر شش توپ انفرادی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۸۷۴۷

سرخوش و مزینی در فینال اسنوکر شش توپ انفرادی

مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جشنواره ورزش‌های بیلیاردی در رشته اسنوکر شش توپ انفرادی برگزار شد و طی آن امیر سرخوش و سیاوش میزنی با پیروزی در مقابل حریفان خود راهی فینال شدند.

به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جشنواره ورزش‌های بیلیاردی در رشته اسنوکر شش توپ انفرادی برگزار شد و طی آن امیر سرخوش و سیاوش میزنی با برتری در مقابل حامد ذره دوست و بابک رستمی راهی فینال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرحله فینال رقابت‌های جشنواره ورزش‌های بیلیاردی در رشته اسنوکر شش توپ انفرادی امروز دوشنبه نوزدهم آذرماه بین امیر سرخوش از استان البرز و سیاوش مزینی از استان تهران راس ساعت 17 همراه با پخش زنده از شبکه ورزش سیما برگزار خواهد شد.

بیلیارد بیلیارد و اسنوکر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بیلیارد بیلیارد و اسنوکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجب‌زاده: سیاوش را شانتاژ کرده بودند

به گزارش "ورزش‌سه"، برخلاف رقابت‌های لیگ برتر که از پانزدهم فروردین ماه با برگزاری دو مسابقه معوقه از سر گرفته می‌شود و سپس هفته بیست و دوم از 18 فرودین دنبال خواهد شد، رقابت‌های لیگ دسته اول از روز آینده (هشتم فروردین ماه) با برگزاری 8 مسابقه به صورت همزمان در شهرهای مختلف آغاز می شود. در یکی از این مسابقه تیم فوتبال فجرشهید سپاسی در شیراز به مصاف دریای بابل می‌رود، که درباره این دیدار و حواشی آخرین هفته رقابت‌ها گفتگویی با مهدی رجب زاده سرمربی زردپوشان شیرازی داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

رجب‌زاده با تبریک سال جدید حرف هایش را درباره آخرین شرایط فجر آغاز کرد و گفت: « در دو هفته گذشته توانستیم دو بازی بیرون از خانه را با برد تمام کرده‌ایم و از لحاظ روحی و انگیزشی شرایط بسیار خوبی داریم. امیدوارم بتوانیم امتیازات لازم را جمع کنیم و به بالای جدول برسیم. باشگاه هم همیشه حمایت می‌کند و شرایط خوبی برای ما فراهم کرده است.» 

او ادامه داد: « فقط چیزی که من را می‌ترساند اینکه بچه‌ها اسیر غرور کاذب نشوند. ما تازه کارمان شروع شده و 10 هفته حیاتی در پیش داریم. داریم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بچه‌ها میل به خواستن را حفظ کنند که خدایی ناکرده از این بابت ضربه نخوریم. البته از نظر فنی بازیکنان شرایط خوبی دارند و با حمایت باشگاه به دنبال این هستیم که شرایط خوبی رقم بزنیم.» 

از مهدی رجب زاده درباره سال 1402 و عملکرد خودش پرسیدیم. او درباره این سوال گفت: « خدا را شکر سالی که تمام شد، برای من در عرصه مربیگری که دو سال است ورود کرده‌ام، سال بدی نبود. برای ما می‌توانست این سال خیلی بهتر هم باشد، اگر می‌توانستیم دو بازی با شهرداری آستارا و خوشه طلایی که در انتهای سال موفق به شکست آنها شدیم، در ابتدای سال هم آنها را خارج از خانه ببریم، به لیگ برتر صعود می‌کردیم. خیلی هم موقعیت خراب کردیم. ما می‌توانستیم صعود کنیم و در واقع تنها نکته ناخوشایند سال گذشته برای من عدم صعود به لیگ برتر بود. اما به طور کلی روند باشگاه فجر خوب بود. سیستم زیربنایی باشگاه تغییر و تحولات زیادی داشت.»

او ادامه داد: «وقتی من وارد شدم شرایط بسیار سخت بود و خیلی ها با توجه به کم تجربه بودن من در مربیگری و مدیریت باشگاه می‌گفتند فجر زمین می‌خورد. خدا را شکر اما این اتفاق نیفتاد. حالا شرایط بهتر شده. رده های پایه احیا شده و باشگاه به ثبات خوبی رسیده. نتایج تیم فوتبال هم به نظرم خوب بود. به نظرم سال 1402 برای باشگاه فجر و من خوب بود و رشد خوبی داشتیم. همینجا باید از جناب سردار بوعلی هم تشکر کنم که بسیار توانمند هستند و همیشه جدا از کار اصلی خودشان به فوتبال نگاه ویژه دارند. هوای کار را دارند و همیشه حمایت می کنند. هیئت مدیره و در راس آنها آقای کریمی و آقای مفتاحی به عنوان مدیرعامل هم خیلی کمک کردند. فجر شرایط خوبی دارد و به نظرم در حال بازگشت به شرایط گذشته و بازیکن سازی است. در فصل جدید هم شرایط خوب است و امیدوارم در پایان سال اتفاق خوبی رقم خورده باشد.»

سوال بعدی از رجب‌زاده درباره مصاحبه سیاوش اکبرپور سرمربی استقلال ملاثانی در روزهای پایانی سال بود. او در واکنش به این سوال گفت: «من خیلی تعجب کردم. بعد از بازی آخر ما در سال 1402 آقای اکبرپور مصاحبه‌ای انجام داد و گفته بود که من از دست مهدی رجب زاده و باشگاه فجر خیلی ناراحت هستم. گفته بودند که به فدراسیون نامه زده‌اند و بحث تبانی، اتفاقات غیرفوتبالی و این مسائل را در صحبت‌هایش مطرح کرده بود. من با سیاوش تماس گرفتم. سیاوش پسر خیلی ساده‌ و زودباوری است. به من گفت که باشگاه شما نامه زده. گفتم تو مطمئنی. گفت بله و نامه را برایت می فرستم. به او گفتم حتما این کار را انجام بده. بعد تماس گرفت و گفت آنهایی که به من اطلاعات داده‌اند، جواب تماس نمی‌دهند. به او گفتم سیاوش ذهنت را قبل از بازی خراب کرده‌اند و شانتاژ شده‌ای. گفتم تو هم اگر می‌خواهی حرفی بزنی اول اطلاعات دقیق بگیر و بعد صحبت کن. به او گفتم که تو الان به باشگاه فجر تهمت زدی و حرف‌هایی زدی که من الان ناراحتم. گفت تکذیب می‌کنم و البته مصاحبه‌اش از سایت شما حذف شد، با این حال پیج‌های دیگر مصاحبه او را پوشش دادند. این کار غیرحرفه ای بود و من از دستش ناراحت شدم،  اما چون سیاوش بچه خوش قلب و ساده‌ای است حتی به باشگاه که قصد شکایت داشت، اجازه ندادم که این کار را انجام بدهد. ما در باشگاه فجر ادعا داریم که ساده و سلامت کار می‌کنیم و پای این ادعا هم هستیم و هیچ وقت در این مسائل نبوده‌ایم. این موضوع را هم به این خاطر گفتم که سیاوش را دوست دارم. در این مسئله واقعا صبوری کردیم و سعی داریم با فوتبال پاک به هدفی که داریم برسیم.»

سوال پایانی از مهدی رجب زاده درباره آرزوی فوتبالی اش در سال 1403 بود و او در واکنش به این سوال گفت: « دو آرزو دارم. امیدوارم فوتبال ما در سطح بین المللی شرایط بهتری داشته باشد و بتوانیم در سطح آسیا بدرخشیم و دوباره قهرمان بشویم. همچنین امیدوارم به سطح پایه در فوتبال ایران بیشتر پرداخته شود و از بحث درآمدزایی خارج شود. به نظرم در پرورش ستاره‌ها عقب افتاده ایم. آرزوی غیر فوتبالی ام هم این است که واقعا وضع اقتصادی مردم خوب شود. شرایط بسیار سختی را تجربه می کنند و امیدوارم مسئولان فکری برای حل این معضل داشته باشند.»

دیگر خبرها

  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • بزرگترین نبرد انفرادی ورزش ایران؛ حسن یزدانی - دیوید تیلور در گروی این مسابقه
  • رجب‌زاده: سیاوش را شانتاژ کرده بودند
  • شهداب با پیروزی به یک قدمی فینال رسید
  • شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال/ دبل پیروزی یزدی‌ها
  • نیمه نهایی لیگ والیبال| شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال
  • نیمه‌نهایی والیبال |‌ شهدابی‌‌ها در آستانه صعود به فینال
  • نیمه نهایی لیگ والیبال| شهدابی‌‌ها در آستانه صعود به فینال
  • لیگ برتر والیبال| شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال/ دبل پیروزی یزدی‌ها مقابل نماینده ارومیه
  • شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال