Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@09:28:13 GMT

ده نشانه افرد موفق

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۸۷۶۸

ده نشانه افرد موفق

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 افراد موفق آن‌طور که اکثر مردم انتظار دارند نیستند. شیوه صحبت کردن آنها، تفکر و برخورد آنها با موقعیت‌ها، چالش‌ها و مشکلات متفاوت است. موفقیت هم مثل مهارت‌های دیگر اکتسابی است. پس برای رسیدن به موفقیت کافی‌ است از کارها و ذهنیت افراد موفق تقلید کنید. اما افراد موفق چه نشانه هایی دارند؟ در این ویدیو به ده نشانه افراد موفق پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: خانم ها و آقایان سبک زندگی فیلم ویدیو فردا موفق موفقیت انسان های موفق رموز موفقیت ویژگی های افراد موفق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متولدین هر ماه چگونه عاشق می‌شوند؟

زی‌سان: همه ما می‌دانیم که عشق یک طیف است و این شامل نحوه عشق ورزیدن و دادن عشق نیز می‌شود. آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا برخی از افراد از یک ارتباط صمیمی و نزدیک غمگین می‌شوند در حالی که برخی دیگر جو عشق آزاد دهه ۷۰ را ترجیح می‌دهند؟

+ پیشنهاد: علامت زودیاک مصری شما چیست؟

به گزارش زی‌سان، در حالی که عشق به اسرارآمیز بودن کاملاً شهرت دارد، لازم نیست که اینطور باشد. یک شیرجه سریع در نشانه‌های زودیاک می‌تواند به شما کمک کند تا نوع عشقی را که نیاز دارید و سزاوار آن هستید درک کنید.

ماه و زهره اغلب در طالع بینی و عشق در مرکز قرار می‌گیرند، اما یک راز کوچک در اینجا وجود دارد: آن‌ها مهم هستند، اما در واقع چیزی را که ما نمی‌دانیم به ما نمی‌گویند. زهره به ما نشان می‌دهد که در نیمه دیگر خود به دنبال چه چیزی هستیم.

از سوی دیگر، ماه ما را به سمت خواسته‌ها و احساسات قلبی مان سوق می‌دهد. متأسفانه، اگر بخواهیم یک رابطه سالم و طولانی مدت بخواهیم، نمی‌توانیم به طور کامل عقلانیت‌مان را نادیده بگیریم.

هر دوی این سیاره‌ها یعنی ماه و زهره بیش از حد ایده‌آلیستی هستند و هیچ کدام واقعاً به ما نمی‌گویند که چه چیزی باعث می‌شود ما احساس دوست‌داشتن کنیم؛ بنابراین چگونه می‌توانیم تصویری کامل از آنچه از یک شریک نیاز داریم ترسیم کنیم؟ خورشید می‌تواند راه را به ما نشان دهد.

بیشتر بخوانید مردان متولد این ماه‌ها نیاز به جلب توجه بیشتر دارند! متولدین این ماه‌ها راز‌های عشقی پنهان دارند! ویژگی‌های متولدین سال میمون؛ متولدین سال میمون با چه کسی ازدواج کنند؟ خصوصیات دی ماهی چیست؟ | متولدین دی (copricorn) بخوانند! خصوصیات اسفند ماهی ها (Pisces) چیست؟

نشانه خورشیدی چیست؟

اگر چیزی در مورد طالع بینی می‌دانید احتمالا نشانه خورشیدی خود را می‌شناسید. این همان چیزی است که مردم وقتی جملاتی مانند «نمی توانم کمکش کنم، چون من یک خردادی هستم» یا «سعی نمی‌کنم بیش از حد انتقادی باشم، چون من فقط متولد شهریور هستم» می‌گویند، در مورد آن صحبت می‌کنند.

خورشید به ما کمک می‌کند فراتر از اینکه چه کسی هستیم، ببینیم به چه نوع عشقی نیاز داریم تا به بهترین نسخه‌های خود تبدیل شویم. به گفته «استیون فارست»، ستاره‌شناس و بنیانگذار طالع‌بینی فارست، نشانه خورشید به ما می‌گوید که برای رشد به چه نوع انرژی‌ای نیاز داریم.

او می‌گوید: «ویتامین را ببلع و خورشید بیشتر می‌درخشد» (آسمان درونی). به عبارت دیگر، وقتی خورشید را دنبال کنیم، در عشق، در زندگی، در همه چیز رشد می‌کنیم.

مثلا اگر در نمودار تولد، خورشید در عقرب (آبان)، ماه در جوزا (خرداد) و زهره در ترازو (مهر) باشد. ویژگی‌های برابری و همکاری ترازو، ویژگی‌های ارتباطی و عقلانی جوزا ویژگی‌های مهمی هستند که شریک زندگی باید داشته باشد. اما هیچ کس نمی‌تواند جلو بیاید مگر اینکه نیاز من به صمیمیت عمیق و اعتماد تزلزل ناپذیر یعنی همان ویژگی‌های عقرب را برآورده کند.

+ بیشتر: عنصر ماه تولدتان را می‌دانید؟

دانستن زبان عشق هر ماه چگونه می‌تواند به شما کمک کند؟

تا به حال شده با شریک زندگی خود وارد دعوای شدیدی شوید و بعدا متوجه شوید که این یک سوء تفاهم بوده است؟ راستش، چه کسی این کار را نکرده است؟ دانستن زبان عشق زودیاک می‌تواند به شما کمک کند، یا اگر در حال حاضر در یک رابطه هستید، به درک عمیق تری از آنچه نیاز دارید، یاری برساند. وقتی بدانید به چه چیزی نیاز دارید، می‌توانید بهتر ارتباط برقرار کنید و از خود در روابط دفاع کنید.

درک زبان عشق هرکدام از ماه‌های سال و شریک زندگی، انسان‌ها را از دعوا‌های بی‌شماری نجات داده است. مثلا افراد می‌دانند که وقتی بداخلاق هستند، به صمیمیت بیشتری از جانب شریک زندگی و اجازه او برای فرو رفتن عمیق در احساسات نیاز دارند. وقتی مثلا یک باکره یا شهریورماهی، بیش از حد تحلیل‌گر و آشفته می‌شود، می‌دانید که به حمایت و مشاوره عملی نیاز دارد.

زبان عشق ماه تولد شما چیست؟ فروردین: شور و اشتیاق

متولدین فروردین زمانی که شریک زندگی‌شان شور و شوق زیادی به زندگی داشته باشد و در مواجهه با چالش‌ها گام بر‌دارد، بیشتر احساس عشق می‌کنند. جالب و جذاب نگه داشتن رابطه و همچنین دادن آزادی به آن‌ها برای اینکه خودشان باشند، در این راستا بسیار کلیدی است. 

اردیبهشت: راحتی

مسئله متولدین اردیبهشت زمانی که دوست داشته می‌شوند، درباره راحتی و ثبات است. آن‌ها باید درون شریک زندگی خودشان خانه‌ای پیدا کنند. حس گرایی نیز برای آن‌ها مهم است و متولدین اردیبهشت عشق را از طریق حواس تجربه می‌کنند، چه تماس باشد چه موسیقی یا غذا. هنگامی که اردیبهشتی در ناحیه راحتی خود بیش از حد دنج می‌شوند، واقعاً به شریکی نیاز دارند که مایل باشد تجربیات جدیدی را به آن‌ها نشان دهد، حواس آن‌ها را بیدار کند و در عین حال که هنوز احساس خوبی از امنیت دارند، زندگی جدیدی در دنیای آن‌ها دمیده شود.

خرداد: تغییر

آیا تا به حال توت پنج طعمی خورده اید؟ طعم آن‌ها در آن واحد تلخ، شیرین، شور، تند و ترش است. خردادی‌ها هم همینطور هستند به این معنا که دوست دارند، تا آنجا که ممکن است تنوع زیادی در طول زندگی خود داشته باشند. این می‌تواند یک چالش برای روابط طولانی مدت باشد، اما لازم نیست تبدیل به یک چالش شود. یک رابطه غیر سنتی یا یک شریک متعهد که به همان اندازه عاشق تجربه کردن زندگی است می‌تواند به راحتی این کار را انجام دهد. باز بودن برای تغییر و کاوش مداوم راهی مطمئن برای ایجاد احساس درک شدن در آنهاست.

تیر: قدردانی

تیرماهی به سمت عقب بر می‌گردد تا از خوشحالی شریک زندگی خود مطمئن شود. آن‌ها می‌توانند زنان یا مردان خانه‌دار سنتی ایده‌آل یا والدین فداکار (به کودکان یا غیره) باشند، اما به شرطی که احساس کنند مورد قدردانی و ارزش هستند. متولدین تیر ماه تمایل دارند دیگران را بر خود مقدم دارند که همین امر منجر به خستگی مزمن آن‌ها می‌شود. هیچ چیز بیشتر از یک شریک متعهد که به آن‌ها اعلام وفاداری می‌کند و در عین حال مسئولیت‌های زندگی روزمره را بر عهده می‌گیرد و هر از گاهی جنبه‌های احساسی از خود نشان می‌دهد، قلب تیرماهی‌ها را جذب نمی‌کند.

+ بیشتر: متولدین این ماه‌ها موقع عصبانیت چه شکلی می‌شوند؟

مرداد: تحسین

مردادی دوست دارد در مرکز توجه باشد (و در این کار نیز بسیار خوب است) و مشتاق به رسمیت شناختن استعداد‌ها و دستاورد‌های خود است. وقتی همه چیز گفته می‌شود و انجام می‌شود، مردادماهی‌ها فقط می‌خواهند به خاطر اینکه موجودات شگفت انگیز، با استعداد و سرزنده‌ای هستند تجلیل شوند. در رابطه با یک مردادی، ارتباطات روشن و اهداف بسیار مهم است. اگرچه شریک زندگی یک مردادماهی اغلب نادیده گرفته می‌شود، اما مردادی دوست داشتنی نیز بهترین‌ها را در شریک زندگی خود می‌بیند و می‌تواند به راحتی از اهداف نامشخص یا بدخواهانه چشم پوشی کند.

شهریور: هدف

شهریوری‌ها از آنجا که نشانه باکره هستند معصومیت خاصی در مورد آن‌ها وجود دارد، اما یک حس قوی عملی بودن نیز در وجودشان هست. آن‌ها حساس و به دنبال معنا هستند تا روابط خود را توجیه کنند. متولدین شهریور باید احساس کنند که در روابط خود هدفی دارند و از طرف دیگر اینکه روابط‌شان در خدمت هدف بزرگ‎تری است، چه در حوزه کوچک زندگیشان و چه در جهان خارج از آن. 

مهر: برابری

مهرماهی‌ها دائماً برای تعادل تلاش می‌کنند و شریکی که هم در موضع خود بایستد و هم جایی برای دیدگاه‌ها و نظرات آن‌ها باقی بگذارد، مهم است. از میان همه نشانه‌های زودیاک، مهرماهی‌ها در روابط طولانی‌مدت و وفاداری مهارت دارند. برخی می‌گویند این به این دلیل است که تصمیم گیری نقطه قوت آن‌ها نیست، اما حقیقت این است که آن‌ها به طور شهودی دیدگاه شریک (یا شرکا) خود را درک می‌کنند. اگر مهرماهی هستید نشان دهید که پذیرای ایده‌های مختلف هستید و مایلید برای ظاهر خود تلاش کنید (بالاخره در مورد ترازو صحبت می‌کنیم) و این نشانه تحت حاکمیت زهره همه چیز را فرا خواهد گرفت. 

آبان: صمیمیت

آبان‌ماهی‌ها هوس صمیمیت دارند و همین امر باعث می‌شود گا‌ها با افرادی که نمی‌خواهند به همان روش آن‌ها رفتار کنند و انتظارات را برآورده نکنند دچار مشکل شوند. آبان‌ماهی‌ها به مرز‌های شما اهمیت نمی‌دهند آن‌ها می‌خواهند وارد همه قلمروی شما شوند. آن‌ها تمایل دارند تمام جزئیات آشفته، ناراحت‌کننده و مخفی را که در سر شما نهفته است، بدانند، خواه این جزئیات مربوط به روابط گذشته شما باشد یا اینکه احساس شما درباره مادرتان باشد. به دلیل صمیمیتی که نیاز دارند اعتماد برای آن‌ها نیز بسیار مهم است تا به این ترتیب احساس امنیت کنند و فهم شوند. 

آذر: آزادی

متولدین آذر مطمئناً به خاطر تمایلشان به ماندن در خانه یا معاشرت با شرکای چسبنده شناخته شده نیستند. به دلیل عشق آن‌ها به ماجراجویی و اکتشاف، آن‌ها به آزادی نیاز دارند تا خود به خود بروند و هر از گاهی در جهان گم شوند. آذری‌ها به شریکی نیازز دارند که به آن‌ها این فضا را می‌دهد تا کاملاً خودش باشد و در علایق فکری متعدد خود غوطه ور شود. نه تنها این، بلکه آن‌ها به شریکی نیاز دارند که سرگرم کننده باشد و بتواند آن‌ها را از طریق تحریک اجتماعی یا فکری درگیر کند.

دی: حمایت و پشتیبانی

متولدین دی ماه به عنوان یکی از جاه‌طلب‌ترین و فداکارترین نشانه‌های زودیاک، به شریکی نیاز دارند که یک سیستم حمایتی قوی برای‌شان ایجاد کند تا بتوانند به اهداف خود برسند. زمانی که شریک زندگی‌شان از خانه مراقیت می‌کند و از انجام کار‌های روزانه خوشحال است و آن‌ها در کارشان عمیق شوند یا روی رهبری یک حرکت تمرکز می‌کنند در مسیر پیشرفت گام بر می‌دارند. متولدین دی به دلیل ماهیت متمرکزشان، گاهی اوقات می‌توانند بدون در نظر گرفتن احساسات شریک زندگی خود کمی بداخلاق باشند، بنابراین شریکی که پوست‌کلفت باشد و بفهمد آن‌ها از کجا آمده اند، مهم است.

بهمن: دوستی

زندگی عاشقانه ایده آل یک بهمن‌ماهی داشتن شریکی است که به اندازه آن‌ها اجتماعی است. بهمن ماهی‌ها در مهمانی‌های آخر شب و داشتن یک زندگی اجتماعی پر جنب و جوش شکوفا می‌شوند. از آنجایی که برای این افراد اجتماعی مهم است که استقلال خود را حفظ کنند و یک حلقه اجتماعی قوی داشته باشند، شریکی که نقش دوست را داشته باشد بسیار مهم است. متولدین بهمن در روابطی که در آن دو فرد کامل با زندگی مستقل به عنوان عاشق و دوست گرد هم می‌آیند تا تجربه بهتری از یکدیگر در این دنیا داشته باشند، بهترین پیشرفت را دارند.

اسفند: همدلی

متولدین اسفند به عنوان یک نشانه احساساتی و باز به شریکی نیاز دارند که در احساسات گاه غیرقابل توضیح در کنار ان‌ها باشد و در عین حال به مانند یک سیستم پشتیبانی عمل کند. هیچ چیز به اندازه کسی که احساسات‌شان را تقویت کند، برای عواطفشان ارزش قائل باشد، با آن‌ها مهربان باشد و تلاش کند تا چیز‌ها را عمیق فهم کند، قلب اسفندی‌ها را به تپش وا نمی‌دارد. یک شریک با روحیه حمایتی به اسفندی‌ها کمک می‌کند تا احساس راحتی کنند و آزادی خود را به طور کامل بیان کنند.

tags # طالع بینی ، شخصیت شناسی سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • هفت سین، هفت میم یا هفت سِپند؟
  • متولدین هر ماه چگونه عاشق می‌شوند؟
  • 7 نشانه مهم تومور مغزی
  • زایمان موفق مادر مبتلا به التهاب درون شامه قلب، در مشهد
  • نشانه‌های سردرد‌های ناشی از تغییر فصل را بشناسید/ چه باید کرد؟
  • وضعیت قابل قبول شاخص هوا در شیراز
  • این نشانه‌ها می‌گویند که فرد به پایان زندگی خود نزدیک شده است
  • «سی روایت، سی نشانه»، از رادیو صبا
  • ویدیو/ فناوری‌هایی که برای کیفیت زندگی مضرند
  • داستان پرچالش تولد بازی «آخرین بازمانده از ما» چه بود؟ + ویدیو