Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:55:28 GMT

خلیج فارس متلاطم می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۸۷۷۳

خلیج فارس متلاطم می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرج اله شکوهی پور افزود: تلاطم دریا در قسمت‌های مرکزی و جنوبی بیشتر خواهد بود.

وی پیش بینی کرد: در این مدت به ویژه سه‌شنبه و چهارشنبه سرعت وزش باد در سواحل مرکزی و جنوبی استان به بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج به بیش از ۱۵۰ سانتیمتر افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: همچنین از عصر امروز تا صبح فردا به سبب افزایش موقت ناپایداری‌های جوی در بخش‌های مرکزی خلیج فارس، سواحل و مناطقی در نیمه جنوبی استان گاهی رگبار پراکنده باران و رعد و برق رخ می‌دهد.

بر اساس اعلام هواشناسی استان بوشهر در ۲۴ ساعت گذشته، شهر جم با دمای ۱۰ درجه کمترین دما را نسبت به سایر نقاط داشته است.

انتهای پیام/ک

آسمان بوشهر ابری شد؛ خلیج فارس متلاطم خواهد شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلاطم خلیج فارس رگبار پراکنده وزش باد هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود

مهدی تنگستانی مکان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز فعالیت مراکز تکثیر تولید لارو و بچه میگو در استان بوشهر، اظهار کرد: به منظور تولید لارو، ۲۶ هزار مولد میگو خارجی وارد بوشهر شده و ۲۵ هزار مولد داخلی هم داریم.

وی با اشاره به نیاز استان بوشهر به بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو خاطرنشان کرد: آغاز تکثیر میگو برای تولید لارو این آبزی و ذخیره‌سازی در استخرهای پرورشی استان بوشهر در حال انجام است.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر از مقابله با بیماری‌های میگو خبر داد و اضافه کرد: یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار داریم ردیابی بیماری میگوی پرورشی است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به همکاری کارشناسان دامپزشکی با پرورش‌دهندگان میگو افزود: در سایت‌های مختلف استان بوشهر کارشناسان دامپزشکی در کنار تولیدکنندگان پرورش میگو قرار دارند.

کد خبر 6096755

دیگر خبرها

  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • سواحل استان بوشهر متلاطم است/ افزایش پوشش ابر
  • وزش باد‌های شدید و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۴ اردیبهشت
  • خلیج فارس مواج است/احتمال بارش های پراکنده