Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از آسوشیتدپرس، لیتوانی تعدادی از مقامات سعودی را در ارتباط با قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی در فهرست تحریم های خود قرار داد.

راسا جاکیلیتین، سخنگوی وزارت خارجه لیتوانی به سرویس خبری بالتیک گفت: به منظور همبستگی با شرکای بین المللی، نام 17 مقام سعودی در این فهرست قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 این فهرست شامل قاتلان (خاشقجی) و مشاوران نزدیک به محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی می شود. براساس گزارش سرویس خبری بالتیک، این فهرست را اداره مهاجرت و براساس قانون مگنیتسکی که ناقضان حقوق بشر را در بر می گیرد، تهیه کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: لیتوانی لیتوانی روزنامه نگار تحریم خاشقجی قاتلان بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مطالبات حوزه صنعت و کشاورزی در بخش‌های خبری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛  خبرنگار حوزه صنعت و علم و فناوری خبرگزاری صداوسیما اصفهان گفت: تمامی گزارش‌هایی که در این خبرگزاری تولید می‌شود مطابق با سند تحول سازمان صداوسیما و با در نظر گرفتن مولفه‌های مهم از جمله عدالت، پیشرفت، هویت جهانی و محرومیت زدایی برای فعالیت‌های صنعت، کشاورزی و دانش بنیان در نظر گرفته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

محمد حسین مامن پوش که مهمان برنامه تلویزیونی با خبرنگاران شبکه تلویزیونی اصفهان بود با تاکید بر اینکه اجرای ابعاد مختلف این سند نقش بسزایی در نگاه مخاطب و افکار عمومی داشته است افزود: در سال گذشته پیگیر مطالبات صنعتگران و کشاورزان بویژه حقابه داران زاینده رود بودیم و از طرفی به انعکاس دستاورد‌های دانش بنیان‌ها در حوزه‌های مختلف پرداختیم.

دیگر خبرها

  • بایدن: کشور‌های عربی آماده هستند اسرائیل را به رسمیت بشناسند
  • مجرمان حمله تروریستی مسکو تا ابد در جایی شبیه به «تابوت» حبس می‌مانند
  • پیگیری مطالبات حوزه صنعت و کشاورزی در بخش‌های خبری
  • حبس ابد برای مجرمان حمله تروریستی مسکو در جایی شبیه به «تابوت»
  • عاملان حمله اخیر مسکو تروریست اعلام شدند
  • سفر مقام اطلاعاتی روسیه به کره شمالی
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • مسکو جاسوس ارشد اوکراین را در فهرست اهداف مشروع قرار داد
  • مسکو: رئیس اطلاعات نظامی اوکراین یک هدف مشروع برای ارتش روسیه است
  • مراسم گرامیداشت ثبت ملی سیاه‌دوزی و لعبتک در سیستان برگزار شد