Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرناپلاس- پرسش و پاسخ قالیباف، شهردار اسبق تهران در دانشگاه کرمان بدون حضور خبرنگاران برگزار شده و آن‌گونه که مسئول روابط عمومی این دانشگاه می‌گوید حتی به روابط عمومی هم اجازه ضبط برنامه داده نشده است.

چهارشنبه هفته گذشته محمدباقر قالیباف، شهردار اسبق تهران به‎مناسبت بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه باهنر کرمان حضور یافت و سخنرانی کرد، اما اجازه ورود خبرنگاران به سالن مراسم داده نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آن‌گونه که خبرنگاران می‌گویند برای آنان دعوتنامه مراسم ارسال شده بود، ولی بعد لغو شد.

شکوفه جوادی، روابط عمومی دانشگاه باهنر در این‎ باره به ایرناپلاس می‎گوید: ما طبق معمول برنامه‎ها را برای خبرگزاری‎ها و روزنامه‎های کثیرالانتشار و رسانه‌های محلی تبلیغ می‎کنیم. اما در خصوص این برنامه، حراست خیلی دیر به ما اعلام کرد که این موضوع نباید پوشش داده شود.

روابط عمومی این دانشگاه همچنین تأکید می‎کند: حتی ما که روابط عمومی داخلی دانشگاه هستیم نتوانستیم دوربین را به داخل سالن ببریم و خبری از این مراسم در سایت ما وجود ندارد.

او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا دانشگاه مانع از حضور رسانه‎ها شده است یا همراهان آقای قالیباف چنین درخواستی داشتند، توضیح می‎دهد: نه، از طرف دانشگاه نبوده ‎است. نمی‎دانم این محدودیت‎های امنیتی از چه زمانی اتفاق افتاده است.

جوادی در ادامه می‎افزاید: هفته قبل هم که سردار قاسم سلیمانی به دانشگاه آمدند، چنین برخوردهایی انجام شد. ما حتی از برنامه سردار سلیمانی هم خبری نداریم. من به‎عنوان مسئول روابط‎عمومی اجازه نداشتم با دوربین به مراسم سردار سلیمانی بروم.

**اداره کل اخبار چندرسانه‌ای**ایرناپلاس**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ايرناپلاس محمد باقر قاليباف روز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه نظارتی حوزه سلامت محیط در شب‌های پرفضیلت قدر

فرشید وفا اظهار کرد: حوزه مدیریت سلامت محیط و کار دانشگاه علوم ‌پزشکی مشهد در روزهای ١۵، ١٨، ٢۰ و ٢٢ ماه مبارک رمضان (٧، ١۰، ١٢ و ١۴ فروردین ماه امسال) و برای شام ولادت امام حسن(ع) و شب‌های پرفضیلت قدر برنامه‌های نظارتی ویژه‌ای در سطح شهر مشهد و سایر شهرهای تابعه این دانشگاه به خصوص در حرم مطهر رضوی و مسیرهای منتهی به این مکان مقدس دارد.

وی با بیان اینکه برای شام میلاد کریم اهل‌بیت(ع)، حضرت امام حسن(ع) برپایی سفره افطار ١٢ هزار نفری را در خیایان امام رضا(ع) مشهد توسط فرمانداری این شهر داریم، خاطرنشان کرد: در همین رابطه در راستای نظارت‌های بهداشتی در این خصوص از هم‌اکنون و تا پایان مراسم حضور ناظران و بازرسان حوزه سلامت محیط را در محدوده میدان بیت‌المقدس تا پایانه مسافربری و بالعکس داریم تا که نظارت ویژه‌ خود را در بحث تهیه، طبخ، توزیع افطاری‌ به مهمانان این مراسم داشته باشند.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم ‌پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین در شب‌های قدر هم حضور تیم‌های نظارتی حوزه مدیریت سلامت محیط و کار دانشگاه علوم ‌پزشکی مشهد را در محل‌های طبخ و عرضه نذورات سحری و همچنین محل‌های برگزاری مراسم احیاء داریم و در حرم مطهر رضوی هم ٨ تیم ٢ نفره مستقر در صحن‌ها، رواق‌ها و شبستانه های این مکان مقدس نظارت‌های بهداشتی را عهده‌دار هستند.

وفا افزود: در  سطح دانشگاه علوم پزشکی مشهد ١٣۰ تیم نظارتی در حوزه بهداشت با ٣٨۰ نفر فعال بوده که از این تعداد ٧١ تیم آن با ٢٣۰ بازرس در شهر مشهد است.

وی گفت: از زمان اجرای مأموریت همزمان طرح سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان تا به این لحظه مشکل خاصی در بحث رعایت مسائل و موضوعات بهداشتی مشاهده نشده و از مردم می‌خواهیم که در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در این خصوص بلافاصله موضوع را به سامانه تلفنی ١٩۰ اطلاع دهند تا بازرسان و ناظران حوزه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌موقع در محل حاضر شده و ضمن رسیدگی و بررسی موضوع، برخورد قاطع و قانونی را با فرد یا افراد متخلف داشته باشند.

دیگر خبرها

  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است
  • برنامه مراسم معنوی احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برنامه مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • برنامه ویژه نظارتی حوزه سلامت محیط در شب‌های پرفضیلت قدر
  • تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • برگزاری جلسات پرسش و پاسخ قرآنی در هیأت بیت‌الاحزان آبادان