Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر دی یونگ مشخصا دوست دارد پسرش را در پیراهن بارسلونا ببیند!

طرفداری - پدر فرنکی دی یونگ، هافبک ارزشمند آژاکس از بارسلونا به عنوان بهترین مقصد ممکن برای پسرش یاد کرد.

تقریبا هیچ باشگاه بزرگی نیست که به جذب فرنکی دی یونگ علاقه مند نباشد. هافبک 21 ساله‌ای که حتی در هلند او را با یوهان کرایوف مقایسه می‌کنند، مورد توجه بارسلونا، منچسترسیتی، پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ و چند باشگاه دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی نشریه تلگراف هلند چند  روز پیش مدعی شد دی یونگ با پی اس جی به توافق رسیده و در تابستان با 75 میلیون یورو راهی پارک ده پرنس می‌شود. ادعایی که البته خیلی زود توسط دی یونگ و ایجنتش تکذیب شد.

به گزارش موندو دپورتیوو، حالا پدر دی یونگ در مصاحبه با VoetbalPrenium درباره آینده پسرش می‌گوید:

بالاخره - زمانی می‌رسد که - باید تصمیم بگیرید. فرنکی پسر بسیار باهوشی است و در بهار سال آینده تصمیمش را خواهد گرفت. به احتمال 95 درصد او از آژاکس جدا خواهد شد و پیوستن به بارسلونا بهترین تصمیم خواهد بود!

حالا باید دید این حرف پدر دی یونگ پشت پرده‌ای داشته یا صرفا نشان دهنده علاقه او در دیدن پسرش در پیراهن آبی و اناری بوده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد

هافبک هلندی بارسلونا به دلیل مصدومیت بازی‌های باقیمانده فصل جاری را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرنکی دیونگ که در جریان شکست 3 بر 2 شب گذشته (یکشبه) بارسلونا مقابل رئال مادرید در هفته سی‌و‌دوم لالیگای اسپانیا، در صحنه نبرد بر سر تصاحب توپ با فدریکو والورده، از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شد و در دقیقه 7+45 جای خود را به پدری داد؛ به خاطر همین مصدومیت این فصل دیگر نمی‌‌تواند برای کاتالان‌ها به میدان برود.

شبکه تلویزیونی «اسپورت» چاپ کاتالونیا در این خصوص گزارش داد؛ تست‌های انجام شده روی پای فرنکی دیونگ نشان داد که او دچار پیچ‌خودرگی درجه دو در ناحیه قوزک پا شده است و فصل برای او تمام شده است. شبکه تلویزیونی «ESPN» هلند هم با تأیید اینکه فصل برای دیونگ تمام شده است، خبر داد که او تا مسابقات یورو 2024 به شرایط بازی خواهد رسید و می‌تواند تیم ملی فوتبال هلند را در این مسابقات همراهی کند.

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم

دیونگ 26 ساله که در سه فصل اخیر هشت بار مصدوم شده، گفته می‌شود بارسلونا در صورت دریافت پیشنهادی 100 میلیون یورویی حاضر به فروش او در پایان فصل جاری است.

دیونگ که تا سال 2026 با بارسلونا قرارداد دارد، این فصل در 30 بازی برای این تیم به میدان رفته و دو گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • حرکت زیبای هواداران رئال مادرید؛ تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم در برنابئو / عکس
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • برخورد فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که مصدومیت شدید هافبک بارسلونا را به همراه داشت
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی