Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز به نقل از وزارت نفت، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، متقاضیان دریافت کارت سوخت المثنی که روزهای گذشته در سامانه‌های دولت همراه ثبت نام کرده‌اند و بعد موفق به یافتن کارت سوخت خود شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتیwww.mob.gov.ir ، اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #۴* درخواست ثبت شده خود را لغو کنند؛ این امکان تا ۲۴ آذرماه (پایان مهلت ثبت نام) در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بدیهی است در صورت لغو درخواست کارت المثنی، امکان احیا و استفاده از کارت اصلی میسر است.

بر اساس این اطلاعیه، چنانچه درخواست ثبت شده در موعد مقرر (تا ۲۴ آذر ماه) لغو نشود، کارت سوخت فعلی این مالکان خودرو و موتورسیکلت، ابطال و کارت المثنی صادر خواهد شد.

همچنین آن دسته از متقاضیان دریافت کارت سوخت المثنی که لازم می‌دانند اطلاعات ثبت‎نام خود را در سامانه‌های دولت همراه ویرایش کنند، می‌توانند تا قبل از پایان فرصت اعلام شده با مراجعه به سامانه‌های ثبت‎نام اقدام کنند.

منبع:مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد

محمد صادقی مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: از ابتدای فروردین  ۱۰۵ هزار درخواست بابت دریافت کارت سوخت ثبت شده که همه این آمار در روند تولید قرار گرفته است.

او افزود:در حال حاضر حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد و هیچ گونه مشکلی در تولید کارت سوخت وجود ندارد.

صادقی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار درخواست برای دریافت کارت سوخت در سامانه هوشمند سوخت به ثبت رسید که تعداد کارت‌های تولید شده بیش از ثبت نام بوده است یعنی باید گفت که سال ۱۴۰۲ حدود ۴ میلیون کارت سوخت تولید شده است.

او گفت: با توجه به ظرفیت تولید کارت سوخت باید گفت سال گذشته روزانه توان ۲۰ تا ۲۵ هزار کارت وجود داشت. اما با ورود تجهیزات جدید این ظرفیت به حدود ۸۰ هزار کارت در روز می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • کارت سوختی که ۲ روزه تولید و ۲ ماهه دست مردم می رسد!
  • حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد
  • ثبت ۱۰۵ هزار درخواست جدید صدور کارت سوخت
  • تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می‌شود
  • ثبت نام کارت سوخت اینترنتی می‌شود
  • وزارت نفت : درخواست صدور کارت سوخت اینترنتی می‌شود
  • درخواست "صدور کارت سوخت" تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود
  • درخواست صدور کارت سوخت اینترنتی می‌شود
  • نحوه درخواست صدور کارت سوخت از اردیبهشت تغییر می کند
  • درخواست صدور کارت سوخت تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود