Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: بازنشستگان و بیمه شدگان این سازمان طی یک هفته دیگر بسته حمایتی خود را دریافت می کنند.

انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه کمیته کشوری هماهنگی مراکز ماده 16 (معتادان متجاهر) گفت: جلسه امروز چهار مصوبه داشت که یکی از آنها ایجاد 10 مرکز جامع صیانت، توانمندسازی و اجتماع پذیری معتادان متجاهر از سوی بسیج بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: براساس این مصوبه 10 مرکز با ظرفیت نگهداری چهار هزار معتاد متجاهر ایجاد خواهد شد که دو مرکز با ظرفیت دو هزار نفر در تهران و دو هزار نفر نیز در 8 استان کشور ایجاد خواهد شد.

وی افزود: همچنین براساس مصوبه این جلسه افرادی که می خواهند برای نگهداری معتادان متجاهر، مراکز نگهداری ایجاد کنند باید با دارا بودن شروط لازم، مجوز را از سازمان بهزیستی دریافت کنند و نسبت به استاندارد سازی مراکز اقدام کنند.

بندپی اظهار داشت: مصوبه دیگر جلسه امروز نظارت سازمان بهزیستی بر عملکرد این مراکز بود که براساس قانون باید بهزیستی نظارت کافی و فعالیت و نحوه نگهداری و درمان معتادان متجاهر در مراکز داشته باشد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تأکید کرد: تمامی مراکز باید شرایط و ضوابط لازم را رعایت کنند در غیر این صورت مجوز آنها به مشکل برمی خورد و در نهایت لغو خواهد شد.

وی همچنین درمورد بسته حمایتی دولت گفت: قسمت اول ارائه بسته حمایتی که مربوط به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد بود، به اتمام رسیده و همچنین کارکنان دولت که کمتر از سه میلیون تومان دریافت می کردند، بسته حمایتی دریافت می کردند و بیمه شدگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران طی هفته آینده این بسته را دریافت می کنند.

محسنی بندپی ادامه داد: سازمان هدفمندی یارانه ها، اعتبار مورد نیاز برای بسته حمایتی بیمه شدگان تامین اجتماعی با حقوق کمتر از سه میلیون تومان را اختصاص داده و بسته حمایتی مستمری بگیران را نیز ما پرداخت می کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: اعتبار این امر داده شده و چنانچه همزمان با حقوق آنها باشد به طور میانگین 200 هزار تومان به حقوق مستمری بگیران اضافه می شود و اگر زودتر از حقوق، زمان پرداخت بود این بسته را جداگانه به حسابشان واریز می کنیم.

وی در خصوص افزایش 5.5 درصدی تعرفه‌ها در شش ماهه دوم تأکید کرد: براساس شورای عالی بیمه قرار شده تعرفه شش ماهه دوم بخش هایی مانند هتلینگ، حق‌العمل‌ها و تعرفه های پزشکی اورژانسی، 5.5 درصد افزایش پیدا کند که البته به مردم فشاری وارد نمی شود و سازمان های بیمه گر آن را تقبل کرده اند.

محسنی بندپی همچنین در مورد پرداخت مطالبات بیمارستان ها، تصریح کرد: قول داده ایم تا پایان آذرماه، مطالبات بیمارستان ها مربوط به سال 96 را حداقل 70 درصد تأمین کنیم.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مدت زمان ارسال درخواست شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات حمایتی سازمان هواپیمایی کشوری تمدید شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو از تمدید مدت زمان ارسال درخواست شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات حمایتی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و گفت: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری درخصوص راهبرد حمایت از شرکت های دانش بنیان، سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده حاکمیت در هوانوردی غیر نظامی کشور، در راستای مقابله اثربخش تر با محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه و غیرقانونی این صعنت ابرفناورانه و پیشران، در نظر دارد افزون بر راهبری، پشتیبانی و مشاوره های فنی ارائه شده، بستر حمایتی هدفمند جدیدی را برای گسترش فعالیت های آنان ایجاد کند.

یازرلو افزود: در این راستا اعطای تسهیلات حمایتی به شرکت های دانش بنیان در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از شرکت های دانش بنیان فعال در صنعت هوانوردی واجد شرایط لازم دعوت می شود برای دریافت تسهیلات، جهت انجام پروژه های مورد نظر در این حوزه درخواست خود را مطابق توضیحات مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری B2n.ir/caa1 ارائه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • یک اتفاق جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان / تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه شد؟
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت