Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جلسه بررسی اتفاقات پیرامون داوری و قضاوت دیدار بین تیم های شهرداری تبریز و سایپا تهران در چهارچوب رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر والیبال صبح روز دوشنبه در محل فدراسیون والیبال تشکیل شد.

در این جلسه اعضای کمیته داوران، ناظر داوری، داوران اول و دوم بازی حضور داشتند. پس از ارائه گزارش ناظر داوری این دیدار، داور اول و دوم توضیحات لازم را ارائه کردند و اعضای کمیته داوران نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بحث و بررسی ایرادات داوری و مشکلات به وجود آمده، تصمیمات لازم اتخاذ و جهت اجرا ابلاغ گردید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سایپا شهرداری کمیته داوران مشکلات والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیران امور آب و فاضلاب های تکاب و سلماس و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن موارد بخش های اجرایی و بهره برداری  مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین موارد مهم در خصوص گذر ایمن از تابستان 1403مطرح و ضمن اتخاذ تصمصیمات لازم، مقرر شد با عنایت به اعتبارات تخصیصی، پروژه ها با تسریع لازم پیشرفت داشته و اهداف تعیین شده تحقق یابند.

دیگر خبرها

  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • داوران یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شدند
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند