Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-وزیر اطلاعات گفت: حراست ها چشم های تیزبین امنیت و سلامت دستگاه های جمهوری اسلامی ایران هستند و نقش آنها در تأمین امنیت و سلامت و پیشگیری از فساد برجسته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام سیدمحمود علوی در شصت و نهمین همایش مدیران و معاونین مراکز و دفاتر حراست وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادها، با قدردانی از حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در این همایش، اظهار داشت: حراست ها دیدگان تیزبین امنیت و سلامت دستگاه های جمهوری اسلامی ایران هستند و نقش آنها در تأمین امنیت و سلامت و پیشگیری از فساد در دستگاه ها مؤثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علوی با تاکید بر هماهنگی و ارتقاء روند امور در حراست کل کشور افزود: امروزه تهدیدها علیه امنیت و سلامت دستگاه ها به تهدیدهای سخت و نرم و پیچیده تبدیل شده است و شاکله ی نظام اداری نیازمند پدافند در بخش سخت افزار و نرم افزار است که بار سنگین آن به دوش حراست کل است.

وزیر اطلاعات بیان کرد: کار متمرکز و خوبی با هماهنگی وزارت اطلاعات در این زمینه انجام شد تا گلوگاه ها در جهت سلامت دستگاه ها شناسایی شود و باید مقابله نیز با تکیه بر عقلانیت، راه کارها شناسایی و انجام شود.

علوی ادامه داد: تلاش حراست ها برای مقابله و پیشگیری است و امنیت و سلامت دستگاه ها علاوه بر مهارت، نیاز به حرکت بر اساس علم و دانش پایه بودن است.

وزیر اطلاعات در پایان تصریح کرد: برای افزایش دانش و مهارت های حراستی صیانتی، علاوه بر برگزاری کارگاه های آموزشی و پودمانی برای حراست ها هماهنگی لازم برای دوره های دانشگاهی در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی نیز در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بروز رسانی علت نوسانات سامانه نسخه الکترونیک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مشاهدات میدانی از داروخانه‌ها نشان می‌دهد روند ثبت نسخه‌های کاغذی و تایید نسخه با تاخیر همراه است. مدیرداروخانه سیزده آبان­ ­گفت: بخشی از سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی و سامانه نسخه الکترونیک بیمه سلامت در روز‌های اخیر مشکلات زیادی داشته که موجب ازدحام در داروخانه سیزده آبان به عنوان داروخانه مرجع تهران شده است پیگیری ما از سازمان بیمه سلامت نشان داد تیم متخصصان فناوری اطلاعات در حال به روز رسانی اجتناب ناپذیر سامانه نسخه الکترونیک هستند که موجب کندی این سامانه شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   محمد اسماعیل کاملی مدیر کل دفتر خدمات تخصصی بیمه سلامت گفت: سامانه نسخه الکترونیک به هیچ عنوان قطع نیست بلکه دارای نوسان و کندی است که علت آن تغییر اطلاعات از زیر ساخت اولیه این سامانه به زیرساخت جدید است وی گفت: در لحظات کند و نوسان سامانه، در هر ۱۰ ثانیه ۲ هزار نسخه تایید و ثبت میشود، اما پیش از این تغییر زیر ساخت در هر ۱۰ ثانیه ۵ هزار نسخه تایید و ثبت میشد این مهاجرت اطلاعات به زیر ساخت جدید امری ضروری بود که از اواخر بهمن سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

دیگر خبرها

  • علت ۷۰ درصد مرگ‌ها بیماری‌های قلبی و عروقی است
  • هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • سرقت‌ها در استان بوشهر ۷ درصد کاهش یافت
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک
  • بروز رسانی علت نوسانات سامانه نسخه الکترونیک
  • حل اختلافات قبل از ارجاع به دیوان عدالت اداری ضروری است
  • لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس
  • علت اختلال در سامانه نسخه‌نویسی "بروزرسانی" است
  • بیمه سلامت: علت اختلال در سامانه نسخه‌نویسی بروزرسانی است
  • برخورد قاطع با کارکنان بدحجاب دستگاه‌های دولتی/ استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است