Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@22:40:44 GMT

مرگ راننده کامیون در اتاقک متلاشی شده خودرو

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۹۰۱۴

تصادف کامیونت و کامیون در جاده دماوند، مرگ دلخراش یکی از راننده‌ها را رقم زد.

به گزارش ایلنا، ساعت ۳:۵۰ بامداد امروز به دنبال تماس رانندگان خودرو‌های عبوری با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و اعلام تصادف شدید دو کامیون، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ نیرو‌های عملیات ایستگاه‌های ۲۶، ۳۲ و گروه امداد و نجات ۱۰ را به محل حادثه در جاده دماوند (جاجرود)، نرسیده به ورودی بزرگراه شهید بابایی، اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیمان شامانی؛ افسر آماده منطقه سه عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه کامیونت ایسوزو در حال حرکت به علت نامعلومی با قسمت عقب یک دستگاه کامیون تریلی برخورد کرد به طوریکه اتاقک جلوی کامیونت کاملاً از بین رفت.

وی افزود: براثر این حادثه راننده کامیونت (مردی ۳۵ ساله) داخل اتاقک کامیونت ایسوزو گرفتار و به سختی دچارمصدومیت شد.

افسر آماده منطقه سه عملیات این سازمان تصریح کرد: به دلیل شدت تصادف و متلاشی شدن اتاقک کامیونت، دسترسی به راننده بسیار سخت و دشوار شده بود که آتش‌نشانان در همان ابتدا با تقسیم کار بین خود، گروهی را برای جلوگیری از تصادفات احتمالی، موظف به قرار دادن علائم هشداردهنده ترافیکی در اطراف صحنه تصادف کردند.

شامانی ادامه داد: گروه دوم آتش‌نشانان نیز با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، ستون‌های درهم پیچیده این کامیونت را برش دادند تا بتوانند در زمانی کوتاه به راننده گرفتار دسترسی پیدا کنند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از تلاش فراوان موفق شدند به راننده دسترسی پیدا کرده، وی را از داخل اتاقک کامیون بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس دهند که متأسفانه پس از معاینات اولیه مشخص شد، راننده کامیونت ایسوزو در همان لحظات اولیه به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تصادف کامیون آتش نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت در خصوص فوت عابر بر اثر بی توجهی راننده نیسان اظهار داشت: در ساعت ۰۲:۳۰ شب گذشته در مسیر بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی به شرق قبل از پل فرهنگ یک دستگاه جرثقیل نیسان که در این مسیر در حال تردد بوده به علت عدم توجه به جلو به شدت با یک نفر عابر پیاده برخورد می‌کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت با بیان اینکه سرعت زیاد نیز در این حادثه مزید بر علت عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده گفت: سرعت زیاد این جرثقیل نیسان باعث شد راننده دیگر نتواند وسیله خود را کنترل کند و در مواجه با عابر دیگر کاری از دستش برنیامده و چون زمانی برای ترمز کردن و ایست کامل نداشته با عابر پیاده به شدت برخورد می‌کند.

وی افزود: متأسفانه در اثر شدت ضربه عابر پیاده در محل حادثه فوت می‌کند.

سرهنگ جوانبخت گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی بیان داشت: به همین علت، در این محدوده شاهد بار ترافیکی به علت توقف خودروها برای دیدن حادثه تصادف بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و به وضعیت قبل بازگشت.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب توصیه کرد: تمام حواس راننده حین رانندگی می‌بایست معطوف به رانندگی کردن باشد و طبق قوانین خوردن و آشامیدن، سیگار کشیدن صحبت با تلفن همراه ممنوع می‌باشد و رانندگان گرامی کاملاً باید به جلو توجه کافی داشته باشند تا بتوانند رانندگی ایمن و بدون حادثه‌ای داشته باشند.

در انتها سرهنگ جوانبخت اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

کد خبر 6086116

دیگر خبرها

  • راننده نیسانی که از تصادفی مهیب جان سالم به در برد (فیلم)
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • برخورد وحشتناک قطار به کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه (فیلم)
  • ◄ قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت