Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدرسول اکبری رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه گفت : براساس جدول زمانبندی اعلام شده از سوی سازمان بسیج دانش آموزی کشور اعزام‌های خواهران و برادران دانش آموز به مناطق عملیاتی انجام می‌شود.

وی افزود : با توجه به وقوع زلزله اخیر اعزام به مناطق عملیاتی که بیشتر در گیلانغرب و سرپل ذهاب قرار دارد به مدت دو روز متوقف و به سرعت برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون ۶۰۰۰ نفر دانش‌آموز پسر در استان به مناطق عملیاتی کرمانشاه اعزام شده است، گفت: هفته جاری با اعزام آخرین گروه دانش‌آموزان پسر شمار مجموع دانش آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی غرب به ۶۵۰۰ نفر خواهد رسید.

اکبری با تاکید بر اینکه با اعزام آخرین گروه‌ها سقف ۱۰۰ درصدی اعزام‌های تعهد شده اجرایی شده است، بیان کرد: مجموعا با انجام این اعزام ها، اعزام ۱۲ هزار خواهر و برادر دانش آموز به مناطق عملیاتی محقق خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

تحقق اعزام ۱۲ هزار خواهر و برادر دانش آموز به مناطق عملیاتی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعزام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۶ تیم عملیاتی به مناطق سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، هاشم امینی در جریان بازدید میدانی از وضعیت فاضلاب شهر کنارک بیان کرد: علاوه بر تجهیزات موجود در کنارک، سه تیم واکنش سریع به همراه تجهیزات و ماشین آلات مختلفی همچون خودروهای بحران آب و فاضلاب، پمپ ویژه تخلیه روان آب‌ها و فاضلاب، دیزل ژنراتور و موتورهای برق برای خروج آب از معابر در این شهر مستقر می‌شوند.

وی افزود: ۲ دستگاه خودرو عملیاتی پیکاپ جهت تسریع عملیات و پایداری شرایط از استان تهران وارد کنارک می‌شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن بازدید از ایستگاه پمپاژ شماره سه فاضلاب کنارک، با حضور میدانی در سطح شهر وضعیت فاضلاب محله‌های مختلف شهر را که درگیر نفوذ آب‌های سطحی در معابر و منازل شدند، بررسی کرد.

وی در ادامه از پروژه ساخت ایستگاه پمپاژ شماره یک فاضلاب شهر کنارک بازدید کرد و روند پیشرفت این طرح را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

دیگر خبرها

  • حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز+ عکس
  • تصاویر دلخراش از حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز | عکس
  • اعزام ۶ تیم عملیاتی به مناطق سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان
  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند