Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از مصرف کنندگان در مورد وجه قانونی پیش فروش ۱۵ روزه ایران خودرو گفت: ایران خودرو از وزارت صمت مجوز پیش فروش داشته است.

شهرام میرآخورلو معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از مصرف کنندگان در گفتگوی تلفنی با برنامه پایش در مورد پیش فروش 15 روزه ایران خودرو گفت: در مورد قیمت این خودروها زمان زیادی برای بررسیقیمت خودرو لازم است، در مورد پیش فروش خودرو واردکنندگان یا سازندگان خودرو حتما می بایست در مورد مجوز پیش فروش خودرو از وزارت صمت مجوز بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به اینکه آیا ایران خودرو برای پیش فروش محصولات خود مجوز گرفته است گفت: یقیناً اگر مجوز نداشت با آن برخورد می شد و از وزارت صنایع مجوز گرفته است.

میرآخور لو گفت: اگر خودرویی تعهد تحویل داشته باشد خودروساز اجازه ندارد تا مادامی که خودروی اولی را تحویل نداده خودری دیگری پیش فروش کند. در مورد این 4 خودرو ایران خودرو تعهد معوق ندارد و این خودروها در پیش فروش قبلی نبود.

نتیجه یک نظرسنجی مشخص کرد: بانک مرکزی بهترین و وزارت صمت و نفت بدترین عملکرد را در مقابله با تحریم ها داشتند

نظرسنجی شب گذشته برنامه پایش به عملکرد تیم اقتصادی دولت برای مقابله تحریم ها در یک ماهه گذشته اختصاص داشت. سوال نظرسنجی به این شرح بود: با گذشت بیش از یک ماه از اجرای تحریم ها ، به عملکرد کدام عضو اقتصادی دولت برای مقابله با تحریم ها نمره بالاتری می دهید؟1- بانک مرکزی 2- سازمان برنامه و بودجه 3- وزارت اقتصاد و دارایی 4- وزارت صمت 5- وزارت نفت

در پایان این نظر سنجی 55.70 درصد از شرکت کنندگان عملکرد بانک مرکزی در مقابله با تحریم ها را مطلوب ارزیابی کردند.

24.73 درصد از شرکت کنندگان به سازمان برنامه و بودجه ، 8.32 درصد به وزارت اقتصاد، 5.96 به وزارت نفت و 5.31 درصد به وزارت صنعت، معدن و تجارت رای دادند.

 

تسنیم

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000BKH برچسب ها: ایران خودرو ، پیش فروش ، شهرام میرآخورلو ، وزارت صمت

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: ایران خودرو پیش فروش وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش وزارت بهداشت برای اخذ مجوز‌های استخدامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بهروز رحیمی با اشاره به تلاش کارکنان حوزه منابع انسانی در فرآیند استخدام و تبدیل وضعیت نیرو‌ها در سال گذشته، گفت: برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت  مرهون تلاش‌های کارکنان این حوزه است و گام های وزارت بهداشت برای گسترش عدالت در نظام سلامت مستحکم تر از گذشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: مدیریت در نظام سلامت باید شفاف باشد و هرچه شفافیت بیشتر باشد، گفتگوی موثرتری بین کارمندان و مدیران سازمان ایجاد می‌شود، همچنین شفافیت باعث افزایش بهره وری، بهبود عملکرد کلی سازمان و ارتباط صادقانه می‌شود.

دکتر رحیمی همچنین بزرگترین سرمایه نظام سلامت را منابع انسانی و بزرگترین افتخار آن را توجه ویژه به اخلاقیات عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات
  • فروش پرطرفدارترین محصول ایران خودرو (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • داروخانه‌ها مجاز به فروش زالوی طبی هستند
  • خنثی سازی تحریم ها با تکیه بر دیپلماسی فعال انرژی محقق شد
  • فروش خودرو با دلار برای فرار از مالیات
  • شروع فروش فوری محصول پرطرفدار ایران خودرو (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • خبر مهم برای مشتریان ایران خودرو | شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد
  • تلاش وزارت بهداشت برای اخذ مجوز‌های استخدامی
  • اوضاع این خودروساز خوب نیست
  • رشد اقتصادی حاصل از گسترش تجارت نفتی ایران در شرایط تحریمی