Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان اردبیل گفت: در حال حاضر بسیاری از طلاب و روحانیون متاهل اردبیل فاقد مسکن هستند که به همین منظور هم‌اکنون پیگیر تکمیل پروژه ۷۲ واحدی طلاب هستیم. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام علی کوثری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری مسکن طلاب اردبیل اظهار داشت:  در حال حاضر بسیاری از طلاب و روحانیون متاهل اردبیل فاقد مسکن هستند که به همین منظور هم‌اکنون پیگیر تکمیل پروژه 72 واحدی طلاب و روحانیون در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مطالعه و اجرای پروژه‌های مختلفی در این زمینه مهم‌ترین اولویت کاری است و هم‌اکنون به عنوان یکی از اولویت‌دارترین برنامه به دنبال پیگیری نصب انشعابات برق پروژه هستیم که با پیگیری‌های انجام یافته تلاش بر این است تا این پروژه تا دو هفته آینده تکمیل شود و تلاش بر این است که مشکلات اساسی طلاب در این زمینه هر چه سریعتر برطرف شود.

تعامل طلاب و روحانیون اردبیلی با مددکاران بهزیستی گسترش می‌یابداردبیل| تجمع طلاب و روحانیون اردبیل در رابطه با بد عهدی آمریکا به روایت تصویرآموزش و پرورش از ظرفیت روحانیون در مناطق محروم استفاده کند

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان اردبیل تصریح کرد: اجرای طرح سنجش سلامت طلاب جدیدالورود استان با همکاری پلی کلینیک تخصصی امام رضا(ع) از دیگر برنامه‌هایی است که هر سال با هدف ارائه خدمات درمانی به طلاب در دستور کار قرار دارد و در این زمینه 83 نفر از  از طلاب جدیدالورود استان در آزمایش‌های سنجش سلامت شرکت کردند.

کوثری با اشاره به اهمیت مطالبات طلاب و روحانیون در استان اظهار کرد: اهمیت به خواسته‌های طلاب و روحانیون یک اولویت اساسی و مهم است و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب به این قشردر راستای حل مشکلات موجود گام برداشته و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

وی با اشاره به این‌که ارتقای دانش سلامت طلاب و روحانیان با برگزاری کارگاه‌های مختلف در مدارس علمیه خواهران و برادران مورد هدف است، گفت: کارگاه آموزشی بهداشت و ارتقای فرهنگ سلامت نیز با موضوع اصول کمک‌های اولیه و امداد و نجات در مدرسه علمیه ملا ابراهیم اردبیل برگزار شده که بی‌شک خروجی‌های مناسبی به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ن

R41374/P1361/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل

به گزارش خبرنگار مهر آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر دوشنبه در دیدار با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک با اشاره به کمبود فضای خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان اراک گفت: آماده همکاری و پیگیری تأمین فضای مناسب برای این دانشجویان هستم.

وی افزود: دولت باید به منظور کاهش این دغدغه دانشجویان ردیف اعتباری مشخص کند.

امام جمعه اراک با اشاره به ادامه داد: به منظور تسریع در حل مشکل خوابگاه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در اراک باید ساختمانی اجاره و در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: دانش و معرفت در اسلام جایگاه ویژه ای دارد و بزرگترین خدمت در جمهوری اسلامی، تعلیم و تربیت است چراکه موفقیت در تعلیم و تربیت بستر تحقق اهداف مهم و بزرگ را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: نهاد آموزش و پرورش بیشترین سهم را در تعلیم و تربیت برعهده دارد و در جایگاه بعدی مراکز آموزش عالی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحصیل ۲ هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی افزود: تمام این دانشجویان سرمایه هستند زیرا آینده سازان کشور را تربیت می‌کنند.

کد خبر 6085497

دیگر خبرها

  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • نواختن زنگ سلامت در روز جهانی زمین پاک در اردبیل
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • فراخوان هفتمین جشنواره علامه حلی در استان هرمزگان اعلام شد
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط‌زیستی
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی/ تدوین کتاب برای آشنایی دانش‌آموزان با محیط زیست
  • اجرای ۲۴۰ پروژه بنیاد مسکن در روستا‌های اردبیل
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی برخورد جدی می کنیم
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی
  • اجرای ۲۴۰ پروژه بنیاد مسکن در روستاهای اردبیل