Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا: شهبازی در بازدید از پروژه تعریض آزادراه تهران- کرج –قزوین که صبح دوشنبه صورت گرفت با اشاره به اینکه 15 کیلومتر این طرح اکنون در دستور کار استان و مد نظر است، افزود: در واقع این پروژه که از گرمدره آغاز شده و تا حصارک ادامه دارد، تدبیری موقت برای گره گشایی از ترافیک ورودی البرز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این پروژه در قالب 4 قطعه تعریف شده و اکنون برای 3 قطعه آن با پیمانکار قرارداد منعقد شده است.

دکتر شهبازی گفت: اعتبار اولیه برای این پروژه حدود 22 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: تعریض آزادراه، به طور موقت موجبات رفاه مردم در ترددهای این محدوده را تا بهره برداری از پروژه های بزرگی همچون آبیک-چرمشهر و ادامه بزرگراه همت و کمربند شمالی کرج فراهم می کند.

سرپرست استانداری البرز با بیان اینکه برنامه ریزی خوبی برای توسعه راه های استان صورت گرفته، گفت: تزریق به موقع منابع مالی در پیشبرد پروژه از اهیمت ویژه ای برخوردار است .

وی افزود: به طور قطع نظارت دقیق و مستمر معاونت امور عمرانی استانداری و راهداری برای تسریع در بهره برداری از پروژه ها موثر است.

دکتر شهبازی عنوان کرد: اکنون مهمترین بخش در طرح تعریض آزادراه، از گرمدره به فردیس به طول 5 کیلومتر است که بر اساس تعهد پیمانکار این امر 18 ماه زمان نیاز دارد ولی در صورت تامین منابع مالی این زمان کاهش می یابد.

وی گفت: البرز بار تردد 12 استان کشور در شرق، غرب، شمال و شمال غربی را بر دوش دارد از این رو طبق برآوردهای صورت گرفته حدود 20 درصد بار ترافیک کشور نیز این محدوده اندک است.

سرپرست استانداری البرز افزود: با جدیت ویژه ای درصدد روان سازی مشکلات ترافیکی البرز هستیم از این رو در نظام بودجه بندی استان در سال 98 توسعه راه ها جزو اولویت های البرز است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود با توجه به اینکه البرز بار سنگین ترافیک ملی را دارد، نگاه ملی نیز به پروژه های راه سازی استان وجود داشته باشد تا با تامین اعتبارات لازم گره از مشکلات ترافیکی باز شود.

وی گفت: در دولت تدبیر و امید نیز نگاه ویژه ای به توسعه راه ها وجود دارد.

دکتر شهبازی افزود: با توجه به خواست و نیاز مردم برای تسهیل در ترددهای ورودی و خروجی استان، درصدد اتخاذ تدابیری ویژه برای تسریع در بهره برداری از پروژه های راه سازی استان هستیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز شهبازی راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه

به گزارش همشهری آنلاین، نجم الدین عبادتی، معاون اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران از بازسازی و تجهیز ۵ مجموعه ورزشی جدید ویژه زنان و بهره برداری از آنها تا پایان اردیبهشت خبر داد و گفت:

عبادتی با بیان اینکه درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان(غیر از سوله های ورزشی الزهرا) در شهر تهران فعال است، گفت: «۵ مجموعه ورزشی شهر تهران که در دست پیمانکار بود، باز پس گیری شده و درحال بازسازی و تجهیز شدن است که این مجموعه ها تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهید رسید.»

او افزود: درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان در شهر تهران فعال است که با اضافه شدن ۵ مجموعه جدید تعداد آنها به ۱۶ مجموعه افزایش پیدا خواهد کرد.

عبادتی تاکید کرد: برنامه ریزی و هدف گذاری ما این است که تعداد این مجموعه‌های ورزشی به ۲۰ مجموعه افزایش پیدا کند.

کد خبر 846082 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران ورزش زنان

دیگر خبرها

  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه دوم اردیبهشت
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود