Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@11:17:44 GMT

مجتمع آموزشی تدبیر هرمزگان به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۹۳۶۳

مجتمع آموزشی تدبیر هرمزگان به بهره برداری رسید

بندرعباس- ایرنا- مجتمع آموزشی فنی و حرفه ای «تدبیر» عصر دوشنبه با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: مجتمع آموزشی تدبیر در پنج طبقه در زمینه بهداشت و ایمنی، فناوری اطلاعات، حسابداری و دوره های کارآفرینی و با هزینه 15 میلیارد ریالی بخش خصوصی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد علی سلیمی افزود: این مجتمع آموزشی با 13 کارگاه و 2 شعبه، ظرفیت آموزش 300 نفر در رشته های مختلف را به صورت همزمان دارد.
وی بیان داشت: با توجه به این که هیچ تسهیلاتی برای راه اندازی، توسعه و گسترش مجتمع آموزشی یاد شده از زمان آغاز به کار آن (سال 83 تاکنون) از سوی بانک ها و خیران دریافت نشده است اما توانسته طی چهار سال متوالی رتبه نخست استان و سوم کشوری را کسب کند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اظهارداشت: سالانه بیش از یکهزار و 500 نفر در این مجتمع آموزش های لازم را در رشته های مختلف فرا می گیرند که بیش از 30 درصد آن ها وارد بازار کار و کارآفرینی می شوند.
سلیمی گفت: راه اندازی مرکز دوره های مهارتی روش های فناوری انژری نوین در مجتمع آموزشی فنی و حرفه ای تدبیر از دیگر اقدماتی است که برای نخستین بار صورت می گیرد و تا پایان امسال این دوره ها برگزار می شود.
افتتاح مجتمع آموزشی تدبیر، نشست با اتاق تعاون و تعاونگران استان، نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیرمجموعه وزارت در استان و بازدید از تعاونی آموزش و اشتغال دریا رشمون از برنامه های امروز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان بندرعباس است.
امروز دوشنبه همزمان با سفر جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری به استان هرمزگان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین وزیر نیرو، صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی و راه و شهرسازی وی را در این سفر همراهی می کنتند.
معاون اول رییس جمهوری در سفری 2 روزه به استان هرمزگان ضمن دیدار عمومی با مردم منطقه محروم کوشا احمدی در شهرستان حاجی آباد، 1200 طرح اشتغالزایی شهری و روستایی در سراسر کشور را به طور همزمان در این شهرستان افتتاح خواهد کرد.
حضور در جلسه شورای اداری استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با حضور کارآفرینان شهری و روستایی این استان و بررسی مشکلات و مسائل فراروی کار آفرینان استان و اتخاذ تصمیمات لازم در این زمینه برنامه دیگر روز اول سفر جهانگیری به استان هرمزگان است.
معاون اول رییس جمهوری همچنین در دومین روز از این سفر ضمن افتتاح چند پروژه مهم در منطقه ویژه اقتصادی هرمزگان، پروژه آب شیرین کن 100 هزار متر مکعبی هرمزگان را مورد بهره برداری قرار خواهد داد.
بازدید از بندر شهید رجایی و گمرک استان، مجتمع کشتی سازی و تاسیسات آب شیرین کن یک میلیون متر مکعبی از دیگر برنامه های جهانگیری در این سفر خواهد بود.
بازدید از خط انتقال آب از خلیج فارس به صنایع استان هرمزگان، کرمان و یزد از دیگر برنامه‌های روز دوم سفر معاون اول رییس جمهوری است.
7195/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي وزير تعاون كار و رفاه اجتماعي هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل، گفت: ۱۳ پروژه با اعتبارات ملی در استان اردبیل سال جاری در اولویت تکمیل و بهره‌برداری قرار گرفته است. - اخبار استانها -

داود شایقی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اظهار داشت: در آخرین روز سال و به دنبال پیگیری استاندار اردبیل و مساعدت سازمان برنامه و بودجه 800 میلیارد تومان اعتبار به صورت ملی و استانی ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: با ابلاغ این اعتبارات پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور اجرایی و عملیاتی می‌شود تا شاهد تکمیل و بهره‌برداری 13 پروژه پیشران استان با تامین اعتبارات ملی باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: برای راه آهن اردبیل – میانه 210 میلیارد تومان و تونل دوم حیران 49 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته تا امسال شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه های مهم و حیاتی استان اردبیل باشیم.

شایقی گفت: برای توسعه بزرگراه‌های استان اعم از باند دوم مشگین شهر – سربند، اردبیل – مشگین شهر، سه راهی صحرا – رضی – امیرکندی – گرمی – بیله سوار و محور کلور – درام 160 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت تا در سال جدید شاهد تکمیل و بهره‌برداری از طرح های بزرگراهی استان باشیم.

دبیر شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل از اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبرسانی روستایی و بیان کرد: برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی در سطح استان 15 میلیارد تومان و طرح آبرسانی به اردبیل نیز 21 میلیارد تومان اعتبار تزریق شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «کوه نور صفه» بهره‌برداری می‌شود/ ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در پهنه‌های تفریحی اصفهان
  • بهره‌برداری از «کوه نور صفه» در اصفهان/ ۱۰۰ میلیارد تومان جذب سرمایه‌گذاری داشتیم
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • بررسی وضعیت صید و صیادی و بهره برداری از آبزیان دریاچه سد ارس
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • تدبیر اهالی رسانه برای برگزاری هر چه باشکوهتر روز قدس
  • بهره مندی بیش از ۲۸ هزار مسافر از خدمات هلال احمر
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد