Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@01:39:22 GMT

بوشهر میزبان چهارمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر»

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۹۳۷۳

بوشهر میزبان چهارمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر»

خبرگزاری شبستان: مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام صادق (ع) از میزبانی استان بوشهر ویژه چهارمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در این استان خبرداد.

عبدالله نجفی، دبیر جشنواره «ابوذر» و مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر از میزبانی استان بوشهر ویژه چهارمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در این استان خبرداد و اظهار کرد: خبرنگاران، عکاسان و اصحاب قلم شرکت کننده می‌تواند هر نفر 2 قالب و در بخش قالب 6 اثر به دبیرخانه جشنواره «ابوذر»  به آدرس پست الکترونیک abouzar.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

festival@gmail.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز به شماره همراه ۰۹۳۰۰۱۱۸۱۵۱ تماس حاصل کرده و یا به صفحه پیام رسان دیداری اینستاگرام abouzar.festival مراجعه کنند.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در ادامه با اشاره به اینکه تاریخ ارسال آثار تا ۲۱ آذر 97 تعیین شده است، افزود: چهارمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در قالب تیتر، خبر، گزارش، یادداشت، عکس، گرافیک، کاریکاتور، موشن گرافی، مستند، فیلم اجرا می‌شود و علاقه مندان می‌توانند آثار مربوط به بازه زمانی ۲۱ آذر ۹۶ تا ۲۱ آذر ۹۷ خود را به پست الکترونیک دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال کنند.

 

وی اضافه کرد: مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، اقتصاد مقاومتی،  مسائل صنفی خبرنگاری، مقاومت و دفـاع مـقدس، خدمات اجتماعی محرومیت‌زدایی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشـمن شــناسی از دیگر از موضوعات کشوری چهارمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» است.

 

نجفی با اعلام اینکه مصرف بهینه برق، سازگاری با کم آبی و اخلاق و حقوق شهروندی نیز از موضوعات استانی جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در استان بوشهر محسوب می‌شود، گفت: توسعه، تعمیق و نهادینه‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی، ایجاد بستری برای هم‌افزایی و ارتباط بیشتر فعالان رسانه، کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده در رسانه‌ها، حساس کردن مسئولان برای حل معضلات، تجلیل و تقدیر از فعالان رسانه از اهداف جشنواره ابوذر است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: از حامد فکوری، خبرنگار خبرگزاری شبستان بوشهر به عنوان خبرنگار قرآنی خبرگزاري شبستان با اهدا تنديس برگزيده جشنواره و تقديرنامه كه به امضاي سردار سرتیپ‌دوم پاسدار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) نقش بسته بود، توسط سيد حسين ناظر مديركل صدا و سيماي مركز بوشهر  تجلیل به عمل آمد.

 

پایان پیام/518

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد بندرعباس حسن روحانی معلولان روحانی کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان عربستان طلا موضوعات کشوری موضوعات استانی چهارمین جشنواره موشن گرافی جشنواره رسانه ای ابوذر سازمان بسیج رسانه گرافیک یادداشت گزارش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خبر عکس فیلم مستند خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میمند میزبان جشنواره گل و گلاب

به گزارش جام جم آنلاین،نشست هماهنگی جشنواره گل و گلاب میمند با حضور نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار فیروزآباد، بخشدار، شهردار و شورای اسلامی شهر میمند و همچنین خبرنگاران رسانه‌های استان در بخشداری میمند برگزار شد.

دکتر فروردین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی در این نشست برگزاری جشنواره گل و گلاب میمند را مهم ترین رویداد فرهنگی طبیعی در جنوب کشور دانست و تاکید کرد: باید تلاش شود این جشنواره فرصتی برای شکوفایی اقتصاد این منطقه باشد.

او با بیان این که از ۶ تا ۱۲ اردیبهشت جشنواره گل و گلاب میمند برگزار می شود، افزود: افتتاحیه جشنواره و نمایشگاه صنایع دستی ۶ اردیبهشت است.

دکتر فروردین گفت: این برنامه ها شامل ۷ اردیبهشت اجرای برنامه صبح و نشاط و پخش زنده از شبکه سه سیما، ۸ اردیبهشت همایش روز میمند با حضور مسئولان و میهمانان بین المللی، کشوری و استانی و خبرنگاران، ۹ اردیبهشت آیین گلاب گیری به شکرانه برداشت گل محمدی برای اهدا به اماکن متبرکه مانند عتبات عالیات، حرم مطهر امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و احمدبن موسی شاه چراغ (ع)، ۱۰ اردیبهشت گلباران و دیدار از خانواده شهدا و دیدار با خانواده اولین شهید مدافع حرم استان و سومین شهید مدافع حرم کشور شهید جهانپور شریفی، ۱۱ اردیبهشت برگزاری شب شعر و رونمایی از کتاب میمند و ۱۲ اردیبهشت پیاده روی و طبیعت گردی در دامنه کوه میمند است.

دیگر خبرها

  • میمند میزبان جشنواره گل و گلاب
  • آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • ارتش در کنار سپاه، دژ مستحکم صیانت از کشور و انقلاب است
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود