Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران ـ ايرنا ـ سرپرست استانداري تهران با بيان اينکه سالانه 230 ميليارد تومان بودجه عمراني استان تهران است افزود: اگر يارانه حدود 600 ميليارد توماني شهروندان در اختيار دستگاه هاي اجرايي استان قرار مي گرفت مي توانستيم شاهد ايجاد مشاغل متعدد و اثرگذار در سطح استان باشيم.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران، شکراله حسن بيگي در همايش آموزشي بخشداران استان تهران با اشاره به اينکه بيش از 675 ميليارد تومان با احتساب جمعيت 15 ميليوني براي يارانه شهروندان تهراني اختصاص مي يابد افزود: بحث بر اين نيست که هيچ يارانه اي از سوي دولت پرداخت نشود، بلکه بايد تلاش کنيم اين يارانه ها به افراد تحت پوشش نهادهاي حمايتي داده شود و يارانه نيازمندان افزايش يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: دولت تدبير و اميد طي چند سال گذشته يارانه را براي افراد تحت پوشش کميته امداد تا سه برابر افزايش داده است.
حسن بيگي با اشاره به لزوم نگاه توسعه محور مسئولان و مديران در استان تهران گفت: اگر نگاه ها توسعه محور نباشد با فضايي مواجه خواهيم بود که در چند سال قبل در موضوع هدفمندي يارانه ها شاهد بوديم.
وي با بيان اينکه ديدگاه مديران بايد توسعه اي باشد افزود: بايد به شکل زيربنايي عمل کرده و هر بخشدار، فرماندار و مدير در سطح استان در طول سال چند طرح عمراني اصلي را براي خود تعريف کند زيرا در همه سال هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي افرادي در نظام برجسته و ماندگار شدند که نگاه توسعه محور به مسائل داشتند.
حسن بيگي با اشاره به تاکيد رئيس جمهور در خصوص ورود مديران و مسئولان براي حمايت و بيان عملکرد دولت عنوان کرد: بايد در مقابل تخريب ها و هجمه ها ايستادگي کنيم و براي ترويج وفاق و همدلي ملي به بيان عملکرد دولت منتخب مردم و مورد حمايت مقام معظم رهبري بپردازيم .
سرپرست استانداري تهران با بيان اينکه با عملکرد دولت مي توانيم در راستاي اميدآفريني و ترويج همگرايي ملي درافکار عمومي قدم برداريم تاکيد کرد: مردم محرم هستند و بايد در جريان عموم مسائل و عملکرد دولت قرار بگيرند.
تهرام/3036/ 6139
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   بنابر اعلام  روابط عمومی شرکت پتروشیمی ارومیه، براساس آمارها، تکلیف کارنامه یک ساله تولید و فروش پتروشیمی‌ها در ۱۴۰۲ مشخص شد.

پتروشیمی ارومیه که در بررسی گزارش‌های ماهانه همواره عملکرد خوبی داشت، توانست در نهایت درآمد خوبی را در سال ۱۴۰۲ به ثبت برساند.

پتروشیمی ارومیه در سال ۱۴۰۲ بهترین عملکرد را میان رقبای بورسی خود به ارمغان آورد به طوری که این پتروشیمی در سال ۱۴۰۲ توانست درآمد سالانه خود را از ۹۷۶ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ با رشد بیش از ۸۵ درصدی به هزار و ۸۰۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ برساند.

بعد از پتروشیمی ارومیه؛ پتروشیمی‌های اصفهان و تندگویان بیشترین رشد درآمد سالانه در سال ۱۴۰۲ را درمیان هم‌گروهی‌های خود تجربه کردند

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • دولت یارانه حمل‌ و نقل عمومی را افزایش دهد
  • دولت یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد
  • افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • آیا ایران نفت خود را مفت می‌فروشد؟
  • پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی
  • کاهش میانگین تورم سالانه به کمتر از ۴۰ درصد/ نرخ تورم برای دهک بدون یارانه نقدی چند درصد است؟