Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@10:29:12 GMT

نگران علی قلی زاده نباشید!

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۹۵۰۸

به گزارش ایلنا، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم ژوپیلر لیگ بلژیک تیم شارلروای بلژیک مقابل اندرلخت به میدان رفت و با تساوی یک بر یک به این بازی خاتمه داد.
در جریان این مسابقه علی قلی زاده مهاجم ایرانی تیم شارلروا از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و در دقیقه 54 مصدوم شد و به هیمن خاطر از زمین بازی بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به دنبال یک نفوذ از جناح راست با تکل خطرناک میلیچ بازیکن حریف به شدت آسیب دید و زمین را ترک کرد.
با اینکه گفته می شد قلی زاده از ناحیه ساق پا دچار آسیب دیدگی شدیدی شده و شاید مدت زیادی دور از میادین باشد اما او شب گذشته طی تماسی که با پدرش داشته اعلام کرده مصدومیتش از ناحیه مچ پا است و چندان جدی نیست.
بر این اساس قلی زاده احتمالا طی روزهای آینده به تمرینات شارلروا برمی گردد و در اردوی آینده تیم ملی نیز حضور خواهد داشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علی قلی زاده شارلروا بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مظفری‌زاده: خمس تا پایان فصل در تراکتور می‌ماند

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر تیم تراکتور گفت: از شایعات برکناری خمس تعجب زده شدم.

سعید مظفری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با جلسه سه جانبه امروز (شنبه) مدیرعامل، سرپرست و سرمربی تراکتور اظهار کرد: این جلسه جزو جلسات همیشگی ماست و بعد از هر بازی معمولا جلسه برگزار می‌کنیم که گاهی اعضای هیات مدیره و گاهی مدیرعامل حضور دارد. این بازی با شکست همراه بود و علت شکست و راهکار های بهتر شدن شرایط تیم را مرور کردیم.

مدیر تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا به خمس اولتیماتوم داده شده است؟ گفت: فوتبال است دیگر. اگر بخواهیم برای هر بازی اولتیماتوم دهیم باید هر دو سه هفته یک بار مربی عوض کنیم. اولتیماتومی در کار نبود.

مظفری‌زاده در پاسخ به این سوال آیا خمس تا پایان فصل در تراکتور می‌ماند؟ گفت: آنقدر این شایعات را می‌شنویم که گاهی خودمان هم تعجب زده می‌شویم. نمی‌دانیم چه کسی این اخبار را منتشر می‌کند. من به شما اطمینان می‌دهم این بحث‌ها درست نیست و بحث اولتیماتوم وجود ندارد.

او ادامه داد: باشگاه به کار خودش ادامه می‌دهد و به دنبال ارتقا جایگاه‌مان هستیم و به دنبال این نیستیم که شرایط تیممان را خراب کنیم. تلاش می‌کنیم این ۶ هفته را طوری سپری کنیم که جایگاه مان بهتر شود. تعییر و تحولی نداریم و خمس تا پایان فصل در تراکتور حضور دارد.

مدیر تراکتور درباره استعفای محمد نصرتی نیز گفت: استعفایش را مطرح کرده، اما امروز راجع بهش صحبتی نشد و مدیرعامل و هیات مدیره باید درباره این موضوع تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حسن‌زاده: بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست
  • مظفری‌ زاده: خمز نگران شده و می‌خواهد کنار خانواده اش باشد/ آلوز فردا در تمرین حاضر می‌شود
  • پس از به زمین افتادن نگران‌کننده ایوان اندیکا؛ دیدار اودینزه و رم نیمه تمام ماند
  • علی مطهری به اسرائیلی ها؛ می توانیم با توان بالایی سرزمین های اشغالی را شخم بزنیم /دنبال ماجراجویی نباشید
  • دیوارنگاره میدان فلسطین شب گذشته تغییر کرد
  • اللهیار صیادمنش با مدل موی جدید کنار همسرش + عکس
  • واکنش یک مقام به صف‌های طولانی پمپ‌بنزین: نگران نباشید
  • مظفری‌زاده: خمس تا پایان فصل در تراکتور می‌ماند
  • افت پرسپولیس طبیعی است،نگران کننده نیست
  • اللهیار صیادمنش از ترکیب خارج شد