Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،مریم‌السادات موسوی ،مدرس انجمن خوش‌نویسان مشهد باشاره به وجود ۶۰ تابلوی خوش‌نویسی به خط نستعلیق؛ از چلیپا تا کتابت در این نمایشگاه گفت: آثاری از ۱۶ هنرجوی خوش‌نویسی سطح ممتاز در این نمایشگاه گرد هم آمده است که که ۱۴ نفراز این هنرمندان، از بانوان می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مریم‌السادات موسوی افزود:این نمایشگاه با همکاری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و انجمن خوش‌نویسان ایران شعبه مشهد دایر شده است و در آن، آثاری با مضامین قرآنی و ادبی مانند اشعاری از حافظ شیرازی، سعدی، مولانا، عمر خیام و مهدی اخوان ثالث، به چشم می‌خورد.

وی گفت:این نمایشگاه با هدف ایجاد انگیزه برای بانوان خوش‌نویس ایجاد شده است و امیدوارم در آینده نیز با برپایی نمایشگاه‌های مختلف، این هنرمندان بتوانند توانمندی‌ها و هنر خود را در معرض نمایش بگذارند.


موسوی بیان داشت: برخی از این تابلو‌ها حاصل تلاش هنرجویانی است که تنها یک سال از فعالیت آنان در این رشته هنری می‌گذرد، اما در این مدت کوتاه توانسته‌اند به این سطح از هنر برسند. بی‌شک این امر مشوق خوبی برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند به فعالیت و تلاش در رشته خوش‌نویسی است.

نمایشگاه محفل عشق تا پنج‌شنبه، ۲۲ آذر در نگارخانه رضوان مشهد بر قرار می‌باشد.

انتهای پیام //م. ص  
افتتاح نمایشگاه خوشنویسی در نگارخانه رضوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان خوشنویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند

به گزارش قدس خراسان، عباس نظافت، امروز ۷ اردیبهشت‌ماه در همایش روز روانشناسی و مشاوره با شعار «روانشناسی در خدمت جامعه» که در مرکز همایش‌های شهدای سلامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری و سال‌های گذشته شهرداری مشهد طرح‌های جامعه‌محوری را برنامه‌ریزی کرده و توانسته اقداماتی را جهت آشنایی مردم با مؤلفه‌های روانشناسی و مشاوره انجام دهد.
وی ادامه داد: یکی از این اقدامات طرح «باشگاه اجتماعی همسران مشهدی» یا «باهم» است که بر اساس رفرنس‌های علمی انجام شد. وقت برای ما اهمیت زیادی دارد و هر لحظه آمار طلاق افزایش پیدا می‌کند؛ بالاترین رشد طلاق در بین زوجین جوان مشهدی است.

نظافت اضافه کرد: در اولین اقدام از دانشگاه فردوسی کمک گرفته و علت بالا بودن آمار طلاق بین زوجین جوان مشهدی را جویا شدیم؛ به این نتیجه رسیدیم که زوجین جوان مشهدی دچار پنج باور ارتباطی غلط هستند و این پنج باور غلط پاشنه آشیل زندگی‌ها شده است. اقتصاد در بین این موارد ردیف ۱۲ را دارد.
وی با اشاره به پنج باور ارتباطی غلط بین زوجین جوان مشهدی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال ۶۷ درصد از این افراد باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند، یعنی اصلاً گفتمان زناشویی در بین آن‌ها وجود ندارد و مفهوم زوجیت را درک نکرده‌اند.
رئیس اداره مراکز و خدمات اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: طرح «ترنم زندگی» ویژه زنان سرپرست خانواده در حاشیه شهر مشهد نیز از جمله دیگر اقدامات شهرداری مشهد بوده و ۲۰ هزار زن در این طرح آموزش دیدند. در نظرسنجی‌ها بیش از ۶۴ درصد از این بانوان با مؤلفهٔ‌های روانشناسی و مشاوره آشنایی نداشتند.
نظافت عنوان کرد: همچنین طرح «شهید مهرورزی» از جمله دیگر طرح‌های شهرداری مشهد بوده و هدف آن پیشگیری از اعتیاد است. با ورود به این حوزه به این نتیجه رسیدیم که تعداد مربی متخصص پیشگیری از اعتیاد در مشهد بسیار کم بوده و طی سال گذشته ۳۰۰ نفر به ما اضافه شدند. ‌امیدواریم در سال جاری ۱۷۰۰ مربی متخصص پیشگیری از اعتیاد داشته باشیم.
وی اضافه کرد: وظیفه ما در شهرداری مشهد آشنا کردن مردم با مؤلفه‌های مشاوره و روانشناسی و معرفی اساتید و مشاوران متعهد و متخصص است. کلینیک‌های متعهد و متخصص از سمت ما حمایت ویژه خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند
  • یک شوی نمایشگاهی در اصفهان با فاجعه اشتباه گرفته شد
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان هنرستانی در جرقویه
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال