Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@11:34:34 GMT

دشمن به دنبال تردید افکنی است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۹۵۳۰

دشمن به دنبال تردید افکنی است

دبیر جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور گفت:دشمن تلاش گسترده‌ای انجام می‌دهد تا در خصوص ارزش‌ها و باروهای اسلامی و انقلابی، تردید ایجاد کند

به گزارش ایسنا، فیض‌الله محمدزاده با اشاره به اینکه تلاش دشمن در راستای تغییر ارزش‌ها و باورهای اسلامی و انقلابی است، توضیح داد: تلاش دشمن برای نفوذ سیاسی در کشور و تغییر افکار مسئولان در جهت تسهیل سلطه غرب بر کشور است تا از این طریق، ماهیت انقلاب اسلامی را دستخوش تغییرات کند و فرهنگ خود را بر کشورمان چیره نماید و در صورت استمرار چنین روشی، ریشه های انقلاب اسلامی را سست نماید و در نهایت آخرین ضربه اش را به کشور وارد نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دشمن تلاش گسترده‌ای انجام می‌دهد تا در خصوص ارزش‌ها و باروهای اسلامی و انقلابی، تردید ایجاد کند و به مسئولان تفهیم کند که نیروهای داخلی و بسیج مردمی، توان اداره کردن کشور را ندارند و باید از ظرفیت خارجی برای پیشرفت کشور استفاده شود و همه این تلاش‌های دشمن در راستای پروژه نفوذ است که صورت می‌گیرد و نهادهای مردمی وانقلابی همچون سپاه و بسیج با هوشیاری ویژه باید مراقب چنین رفتارهایی از سوی دشمن باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس ره آورد سرزمین نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار

معاون علمی رئیس‌جمهور گفت: زیست‌بوم دانش‌بنیان کشور، حمایت همه جانبه خود را از آن نهاد انقلابی اعلام کرده و از هیچ تلاشی برای برای دستیابی به ابزارهای فناورانه جهت ارتقای توان دفاعی کشور دریغ نمی‌کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روح الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در بیانیه‌ای که برای خبرگزاری تسنیم ارسال کرده است سالگرد تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

سپاه از بدو تأسیس تاکنون در حال مجاهدت در راه حق است

در این بیانیه آمده است:

"سخن بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با این عنوان که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» همچون مدالی ابدی بر سینه پاسداران انقلاب می‌درخشد و نشانگر عمق ارادت امت مسلمان و عاشقان میهن اسلامی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. طلیعه نام قدسی پاسدار از جان فشانی‌های سپاه عاشوراست و پاسداران، تا تحویل پرچم به منجی عالم بشریت، بر عهد خویش ثابت قدم خواهند ماند.

این روزها که مبارزه در همه جبهه‌های سخت و نرم بی‌وقفه جریان دارد و جبهه استکبار با همه توان به جنگ لشگر حق آمده است، ثمره تلاش فرزندان برومند انقلاب همچون شهید تهرانی مقدم در «وعده صادق» امید را در دل مظلومین عالم روشن ساخته است؛ هر چند در این مسیر، بزرگانی همچون حاج قاسم به مقام رفیع شهادت نائل شدند ولی هر بار که سروی بر خاک افکنده شد، سرو دیگری راست قامت در مسیر آزادگی و دفاع از آرمان‌های اسلام و کیان مقدس ایران اسلامی قد برافراشته است.

دستیابی به فناوری‌های روز دنیا در عرصه نظامی جز با همت جوانان انقلابی و حمایت های اثربخش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امکان پذیر نبود. امروز، دنیا به توان دفاعی ما احترام می گذارد و دیپلماسی عزت‌مند، نتیجه توان میدانی ماست.

هیچ سدی نمی‌تواند مسیر پیشرفت و بومی‌سازی فناوری‌های روز دنیا را با تکیه بر اندیشه و ایمان پاسداران ما مسدود کند. اکنون که در سالروز تاسیس این نهاد انقلابی و ارزشمند هستیم، به نمایندگی از فناوران، نخبگان و پژوهشگران زیست بوم دانش بنیان کشور، این مناسبت بزرگ را به برادر ارزشمندم سردار حسین سلامی و تمامی پاسداران عزیز تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای شما توفیق و سربلندی روزافزون را آرزومندم.

زیست‌بوم دانش‌بنیان کشور، حمایت همه جانبه خود را از آن نهاد انقلابی اعلام نموده و از هیچ تلاشی برای برای دستیابی به ابزارهای فناورانه جهت ارتقای توان دفاعی کشور دریغ نمی‌کند."

روح الله دهقانی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتیاط، تفرقه‌افکنان مشغول کارند! | سناریوی اختلاف‌افکنی برای به حاشیه بردن حجاب
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها
  • افشای ۸۵ای کردن طرح دیگر در مجلس انقلابی | تندروها دنبال بررسی محرمانه چه چیزی بودند؟
  • حمله ایذایی اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ به دنبال سلاح هسته ای نیستیم/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد، آمریکا بود و نه ایران
  • تقویت ارزش های انقلابی در مدارس الزامی است
  • جماعت تندرو به دنبال هزینه کارهای بی‌قاعده بر دوش رهبری‌اند | پایه‌گذار این روش کیست؟
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • تهاجم هنری از گونه‌های جنگ نرم دشمن