Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، مدیرعامل بانک کشاورزی خبر داده است که روند کاهش شعب بانک متبوع او اجتناب ناپذیر بوده بنابراین تا پایان سالجاری 40 شعبه این بانک در سراسر کشور ادغام و یا جابجا می‌شوند.

روح اله خدارحمی در گفت وگو با نوداقتصادی،  افزوده که هزینه ارایه خدمات بانکی در شعب رو به افزایش بوده و در کنار آن ضمن توسعه بانکداری الکترونیک، ابزارهای پرداخت جدید جای شعب بانکی را گرفته، بنابراین در شرایط امروز نیاز به شعب روبه کاهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال اظهار داشت: نظام بانکی با مساله مهمی به نام زیان دهی شعب مواجه بوده از این رو در یکسال اخیر 60 شعبه بانک کشاورزی تعیین تکلیف شده و تا پایان سال هم 40 شعبه دیگر جابجا ویا ادغام می شوند.

خدارحمی توضیح داده که در جریان کاهش شعب، شعب کم بازده این بانک ادغام می‌شوند تا مشکلی برای مشتریان این بانک ایجاد نشود.

رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی تایید کرده که برای کاهش و یا ادغام شعب فاقد بازدهی در بانک کشاورزی، چالش‌هایی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته که در برخی موارد، تعطیلی و یا ادغام شعب این بانک را به تاخیر می اندازند.

وی درباره میزان اضافه برداشت بانک کشاورزی از منابع بانک مرکزی هم گفت که این بانک در گذشته از جمله بانک‌هایی بوده که همواره از منابع بانک مرکزی اضافه برداشت‌هایی داشته اما با انضباط حاکم شده در بانک، نیاز به برداشت از منابع بانک مرکزی به صفر رسیده و در حال حاضر اضافه برداشتی ندارد.

خدارحمی گفته که پرداخت تسهیلات بابت مکانیزه کردن ادوات کشاورزی ازسوی بانک کشاورزی بدون محدودیت انجام می‌شود و در حال حاضر، هیچ تقاضایی در کشور برای تامین ادوات کشاورزی کشاورزان وجود ندارد که با پاسخ منفی شعب مواجه شده باشد!

وی تاکید کرده که به دلیل محدودیت در منابع، بانک کشاورزی به همه نیازهای مشتریان خود نمی‌تواند تسهیلات پرداخت کند بنابراین اولویت این بانک در ارایه تسهیلات، تهیه ابزار کار و تامین طرح‌های کشاورزی است و ادامه داده که بانک کشاورزی نمی‌تواند به هر تقاضایی برای دریافت تسهیلات پاسخ مثبت دهد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت یک کارگزار کود و نهاده‌های کشاورزی در امیدیه

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی طیبی گفت: پرونده قاچاق ۵۰۰ کیسه کود شیمیایی به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه رسیدگی شد.   وی افزود: شعبه با انجام تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کود شیمیایی کشف شده، متهم را به پرداخت ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.   طیبی می‌گوید: ماموران نیروی انتظامی امیدیه این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • اجرای شبکه آبیاری تا پایان سال در۶۰ هزارهکتار اراضی کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • چرایی شکست قانون حمایت از فرزندآوری؛ آما و ارقام چه می‌گوید؟
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • چرا قانون حمایت از فرزندآوری منجر به کاهش جمعیت شد؟
  • آماده سازی ۷۴ درصد انهارکشاورزی تالش
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات
  • محکومیت یک کارگزار کود و نهاده‌های کشاورزی در امیدیه
  • ارزش آفرینی رویکرد مهم در مشتری محوری بانک صنعت و معدن