Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@17:57:30 GMT

دوازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۹۵۹۱

دوازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی گشایش یافت

بیرجند - ایرنا - دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان با حضور استاندار خراسان جنوبی و ناشرانی از سراسر کشور در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند گشایش یافت.

به گزارش ایرنا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی روز دوشنبه در آیین گشایش این نمایشگاه که مشاور فرهنگی و توسعه منابع انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند، گفت: این نمایشگاه با حضور 138 ناشر از سراسر کشور از امروز تا 24 آذرماه در 110 غرفه دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناصر نبی زاده افزود: ساعت بازدید از نمایشگاه هر روز 15 و 30 دقیقه تا 21 و 30 دقیقه است و این نمایشگاه روزهای پنجشنبه و جمعه به صورت 2 شیفت به روی علاقمندان به کتاب باز خواهد بود.
وی عنوان کرد: کتاب در این نمایشگاه با تخفیف 30 درصدی به علاقمندان عرضه خواهد شد که این تخفیف شامل 20 درصد بن و 10 درصد تخفیف ناشران است، همچنین 90 میلیون تومان بن خرید کتاب را توزیع می کنیم.
وی اظهار داشت: ویژگی های فرهنگی خراسان جنوبی از جمله وجود علما و اندیشمندان، مفاخر و شاعران بزرگ و سابقه طولانی دانش عالی در این استان شاکله و ساختاری را تشکیل داده که شاهد ظرفیت عظیمی در حوزه نشر کتاب باشیم.
نبی زاده با بیان اینکه هم مرزی با کشور افغانستان و پاکستان در زمینه فرهنگ ظرفیتی را برای تعاملات فرهنگی ایجاد کرده است گفت: امیدواریم در سیزدهمین نمایشگاه کتاب بخش بین المللی هم فعال شود تا شاهد حضور ناشرانی از کشورهای همسایه در این نمایشگاه باشیم.
وی افزود: تلاش ما این بوده که بستری را برای کتاب های موردنیاز دانشجویان و جامعه دانشگاهی نیز در این نمایشگاه فراهم کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: در آستانه برگزاری کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی قرار داریم که تاکنون در این راستا 140 عنوان کتاب با موضوع زندگی نامه و خاطرات شهدا منتشر و چاپ شده است.
در آیین افتتاح این نمایشگاه از کتاب سیمای شیدایی برگرفته از خاطرات شهید حاج محمد شهاب و 12 کتاب دیگر در زمینه ایثار و شهادت رونمایی شد.
همچنین محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی با حضور در این نمایشگاه از غرفه های مختلف ناشران کتاب بازدید کرد.
7556*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كتاب نمايشگاه كتاب خراسان جنوبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه عکس مردم دَرّوددر نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: در این نمایشگاه ۱۹ اثر از ۱۱ عکاس در ابعاد ۶۰×۴۰ درمعرض دید علاقمندان قراردارد.

 علیرضا سیدآبادی گفت: در این نمایشگاه آثار نازنین بیات ترک، سوگند بردبار، زهره پیوندی، مبینا تازیکی، آرزو حاجیان، ناهید زرگرانی، پانیذ زرندی، خاطره شیردل، سمیه عباسی، مهلا قلعه نویی و مهسا مهربانی به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: علاقمندان می توانند از ۲۶ تا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۸ تا ۲۲ ازاین نمایشگاه واقع در نگارخانه آتیه نیشابوربازدید کنند.

 

دیگر خبرها

  • حضور موثر بانوان در عرصه‌های هنری نقطه قوت تقویت فرهنگ اسلامی است
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران
  • پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند
  • نسبت نمایشگاه کتاب تهران با گردشگری ادبی چیست؟
  • رونق توریسم و مبادلات فرهنگی با رویداد‌های ادبی / نسبت نمایشگاه کتاب تهران با گردشگری ادبی چیست؟
  • ثبت ۲۰ اثر در فهرست میراث‌ملی کشور و ۴ اثر در میراث جهانی
  • رونمایی از کتاب هم نفس در ایذه
  • گشایش نمایشگاه عکس مردم دَرّوددر نیشابور
  • تمدید ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در نمایشگاه کتاب