Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری ظهر امروز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان که با موضوع خسارات بارندگی و سیلاب روز پنجشنبه دزفول در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بارندگی روز پنجشنبه به سه حوزه کشاورزی، راه و حوزه خدماتی همچون آب و برق مناطق مختلف شهرستان خسارات جدی وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هفت هزار هکتار از اراضی کشاورزی دزفول بین ۲۰ تا۸۰ درصد دچار آسیب شدند این در حالی است که برخی مزارع صیفی و سبزیجات تا صدردصدنیزدچار خسارت شده اند.

سرپرست فرمانداری دزفول بااشاره به خسارات حوزه راه شهرستان به ویژه در دو بخش شهیون و سردشت، گفت: حوزه خدماتی شهرستان به ویژه در زمینه آب و برق نیز دچار خساراتی شده که جزییات این خسارات کالبدشکافی شده تا برای چاره جویی و رفع آنها دراختیارمدیریت بحران استان قرار بگیرد.

حیدری تاکید کرد: امیدوار هستیم با همراهی و مساعدت مدیران کل استان و به ویژه استاندار خوزستان بتوانیم بخش عظیمی از مشکلات و خسارات رخ داده براثربارندگی در دزفول را برطرف کنیم. 

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز دوشنبه مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان به همراه جمعی از مسئولان دزفول از برخی اراضی کشاورزی ، راه و خدماتی این شهرستان که براثر سیلاب روز پنجشنبه دچار خسارت شدند بازدیدبعمل آوردند. 

پنجشنبه گذشته ۶۰ میلیمتر بارندگی در کمتراز دوساعت در دزفول ثبت شد.

این بارش شدیدباران که با طوفان و تگرگ همراه بود، علاوه بر آبگرفتگی شدیدمعابرشهری و روستایی موجب خسارات شدیددرزیرساخت های شهرستان دزفول به ویژه در بخش کشاورزی، راه و دامداری شد.

کد خبر 4481623

منبع: مهر

کلیدواژه: خسارت بارندگی شهرستان دزفول محمد حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مدیران و به‌ویژه تیم اقتصادی استان اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند و این یک شعار نیست و در این زمینه تمام تلاش‌ها برای روان‌سازی و رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان، امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جلسه راهبری طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان با اشاره به ثبات امنیت در آذربایجان غربی اظهار کرد: اکنون به برکت اقتدار جمهوری اسلامی ایران، آذربایجان غربی یکی از استان‌های امن کشور است و این امنیت موجب شده در سال‌های اخیر و به ویژه در دولت سیزدهم میل به سرمایه‌گذاری در استان افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف افزود: با توجه به درآمد سرانه کم مردم استان و همچنین کم بودن ارزش افزوده تولیدات استان، اولویت‌ها و برنامه‌های سرمایه‌گذاری استان به سمت فرآوری محصولات تولیدی برنامه‌ریزی می‌شود و در این زمینه اجرای طرح‌ها در زمینه فرآوری محصولات کشاورزی و همچنین محصولات معدنی در اولویت برنامه‌های سرمایه‌گذاری قرار گرفته است.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با سرمایه‌گذاری و ایجاد واحدهای فرآوری محصولات معدنی و کشاورزی ضمن افزایش ارزش افزوده تولیدات محصولات استان و ایجاد فرصت‌های اشتغال، از خام‌فروشی محصولات تولیدی نیز جلوگیری خواهد شد.

معتمدیان موقعیت خاص جغرافیایی استان، زمین‌های حاصلخیز، آب مناسب و امنیت پایدار را از جمله مزیت‌های مهم سرمایه‌گذاری در استان عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از منابع آبی استان در بخش کشاورزی استفاده می‌شود، نیازمند بهره‌وری در حوزه کشاورزی هستیم و در این زمینه مردم استان و کشاورزان نیز آماده همکاری در اجرای طرح‌های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و به‌ویژه تغییر الگوی کشت هستند.

وی با اشاره به الگوی موفق کاشت گردو در زمین یکپارچه در شمال استان که در نوع خود در خاورمیانه بی‌نظیر است، اظهار داشت: این الگوی موفق می‌تواند در ترویج تغییر الگوی کشت محصولات کم آب‌بر به جای محصولات پر آب‌بر از جمله سیب در بین باغداران استان بسیار مؤثر باشد.

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه معدنی نیز گفت: با توجه به ظرفیت‌های منحصربه‌فرد استان در حوزه معدنی، از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند که توانایی مالی، دانش و تخصص در این حوزه را دارند، برای حضور در استان و سرمایه‌گذاری در حوزه فرآوری محصولات معدنی دعوت می‌کنیم.

معتمدیان حوزه خودروسازی را نیز از دیگر ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری دانست و افزود: سرمایه‌گذاران علاقمند نیز می‌توانند در این حوزه در استان فعالیت کنند و استان آماده حمایت و همکاری در این زمینه با سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 747567

دیگر خبرها

  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است+فیلم
  • جلوی ورود سیلاب به شهر راور گرفته شد
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در شهرستان دامغان
  • خسارات درمانی صورت ۱۴۰۳
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر