Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@09:23:16 GMT

آمار مثبت و روبه رشد استقلال

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۹۶۰۵

آمار مثبت و روبه رشد استقلال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، شاگردان وینفرد شفر در شرایطی برای آخرین دیدار نیم فصل خود آماده می شوند که بر اساس آمار سایت متریکا آبی پوشان در بسیاری از متغیرها شرایط خوبی دارند و در جمع ترین های لیگ حاضر هستند.

استقلال بر اساس این داده ها با میانگین 56.9 درصد در رتبه دوم بیشترین مالکیت توپ در لیگ برتر قرار دارد و به طور میانگین در هر دیدار بیش از 443 پاس ارسال کرده که با این آمار، در رده سوم لیگ برتر قرار گرفته است؛ بر اساس داده های این سایت دقت پاس بازیکنان استقلال بیش از 79درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی پوشان در آمارهای فردی نیز عملکرد خوبی دارند؛ استقلال با میانگین 7.9 دریبل موفق در رده سوم لیگ قرار دارد و با 9.7 تکل صحیح در این آمار در رده اول قرار گرفته و در هر دیدار نزدیک به 11 شوت در چهار چوب دارد که در این میان موفق شده 18 گل در 14 مسابقه به ثمر برساند. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال رشد لیگ برتر نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس مثبت بسته شد

شاخص بازار سرمایه در آخرین روز کاری هفته با رشد حدود ۱۲ هزار واحد به رقم دو میلیون و ۲۶۱ هزار واحد رسید.

به گزارش ایسنا، تالار شیشه‌ای سه روز از چهار روز کاری ابتدای سال ۱۴۰۳ سبزرنگ شد؛ به طوری که در روزهای یکشنبه و دوشنبه به ترتیب ۴۱ و ۱۷ هزار واحد رشد کرد اما دیروز  حدود ۴۰۰۰ واحد کاهش یافت. امروز ولی مجدد بورس مقداری افزایش پیدا کرد و شاخص کل با افزایش ۱۱ هزار و ۹۷۲ واحد در عدد دو میلیون و ۲۶۱ هزار واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن نیز ۲۸۰۰ واحد رشد کرد و به رقم ۷۷۰ هزار و ۴۵۸ واحد رسید.

تعداد معاملات روز چهارشنبه بورس بیش از ۴۲۹ هزار فقره بود که ارزش آن ۶۳۸۲ میلیارد تومان شد.

فارس، ذوب، بوعلی و وامید بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. نمادهای پرتراکنش نیز به ترتیب ذوب، خودرو، فولاد و ثشاهد بودند.

امروز فرابورس ایران هم ۵۱ واحد افزایش یافت و شاخص کل آن به ۲۶ هزار و ۷ واحد رسید.

امروز بیش از ۲۳۷ هزار معامله در فرابورس انجام شد که ارزش آن به ۱۱ هزار و ۲۱۴ میلیارد تومان رسید.

آریا و تجلی تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس داشتند اما خاور و انتخاب به عنوان نمادهای تاثیرگذار، منفی شدند. نمادهای پرتراکنش نیز کرومیت، خاور، بیوتیک و آردینه بودند که بجز بیوتیک سایر نمادها قرمزپوش شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • مسعود فراستی: یک نقد مثبت برای کیارستمی دارم که از آن پشیمانم (فیلم)
  • بورس مثبت بسته شد
  • عادت خوب ستاره ازبک استقلال: گل‌سازی!
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلال را انتخاب کرد
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی
  • بیمارستان‌های غزه با وضعیت فاجعه‌باری روبه‌رو هستند
  • عکس| استوری طعنه‌آمیز یک استقلالی به حضور بیرانوند مقابل ترکمنستان