Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@10:13:15 GMT

رایزنی هیاتی فلسطینی به ریاست الزهار با میشل عون

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۹۶۲۰

هیاتی فلسطینی به ریاست محمود الزهار با میشل عون رئیس جمهور لبنان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، هیاتی فلسطینی به ریاست محمود الزهار با میشل عون رئیس جمهور لبنان دیدار کرد و وی را در جریان رخدادهای فلسطین و آنچه بر بیت المقدس و مسجد الاقصی و یهودی سازی آن می گذرد و نیز معامله قرن، رنج های ساکنان غزه و بازداشت ها در کرانه باختری و شهرک سازی صهیونیستها، قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عون نیز تاکید کرد: موضع لبنان در قبال فلسطین مشخص است و در هر مناسبت عربی، اروپایی و سازمان ملل و یا هر محفل دیپلماتیکی از فلسطین و قدس سخن گفته است.

رئیس جمهور لبنان به هشدارهایش در نشست های اتحادیه عرب درباره یهودی سازی قدس و معامله قرن اشاره کرد و گفت: قدس نمی تواند پایتخت یهودی شود. قدس متعلق به همه طوایف اسلامی و مسیحی است.

میشل عون بر ضرورت مواضع عملی اتحادیه عرب در قبال اقدامات رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین تاکید کرد و به خطرناک بودن شرایط کنونی با توجه به عادی سازی روابط میان کشورهای عربی و سفرهای مقامات رژیم اشغالگر به کشورهای عربی به شکل علنی اشاره کرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نتانیاهو به اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

آفتاب‌‌نیوز :

نتانیاهو در بیانیه‌ای گفت: آنچه در دانشگاه‌های آمریکا اتفاق می‌افتد وحشتناک است.

به گزارش "خبرگزاری فرانسه"، نتانیاهو مدعی شد: اوباش یهودی ستیز دانشگاه‌های پیشرو آمریکا را تصرف کرده اند.

او ادعا کرد: "آن‌ها خواستار نابودی اسرائیل هستند. آن‌ها به دانشجویان یهودی حمله می‌کنند. آن‌ها به استادان و کارمندان یهودی حمله می‌کنند. این امر بیرحمانه است. باید متوقف شود. "

نتانیاهو ضمن انتقاد از روسای دانشگاه‌های آمریکا گفت: "پاسخ چند رئیس دانشگاه به این موضوع شرم آور بود وباید اقدامات بیشتری انجام شود. "

تظاهرات طرفداران فلسطینی، دانشگاه‌های آمریکا را دربر گرفته است. کلمبیا مرکز این جنبش همبستگی با غزه بوده است. این درحالی است که تعداد از دانشجویان بازداشت شده اند و اعتراضات همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • واکنش نتانیاهو به اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه