Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، جمال انصاری در جلسه هم اندیشی این سازمان و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزود​: حضور تعاملی برای گذر از بحران و شرایط اقتصادی فعلی بسیار موثر بوده است و توانسته ایم تدابیر موثری بیندیشیم و ضمن تشکر از تمام تلاش های آقای نوابی و همکارانشان؛ توانستیم با همکاری و تعامل آنها شرایط فعلی را مدیریت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: مطالبات و توقعات مردمی و حاکمیتی وجود دارد و برای هر مسئله ای در بازار، هجمه ها به سمت سازمان تعزیرات و سازمان حمایت است.
انصاری گفت: جمعیت و نیروی انسانی سازمان ما برای یک شرایط عادی، طبیعی است اما در شرایط بحران باید یک حجم کار مضاعفی بر پیکره سازمان ها وارد کنیم و اگرچه تعاملات خوبی در یک سال گذشته انجام شده اما تصورم این است که اگر تعاملات موجود را اجرایی تر کنیم، به نتایج بهتری می رسیم.
معاون وزیر دادگستری در پایان اظهار داشت: سرعت، چابکی و پاسخگویی سریع؛ اقناع اجتماعی بیشتری را در پی خواهد داشت و ضمن اعلام آمادگی برای همکاری، این فرصت را مغتنم می شماریم که بهتر از گذشته برای بهبود شرایط عملکردی خودمان و چابک سازی سازمان ها اقدام کنیم.
انصاری تاکید کرد: نیازمند واکاوی و هماهنگی جدی در کارگروه ها و جلسات هستیم و معتقدیم که عکس العمل ها و اتفاقات اگر به موقع باشد، موجب برخورد با تخلفات نمی شود و حکم محوری اگرچه اثرگذار است اما کافی نیست.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: دو سازمان به شکلی سازمان های مکمل هستند و اگر توفیقی در سازمان حمایت باشد این متوجه سازمان تعزیرات هم می شود و اگر خدای ناکرده قصوری باشد، سازمان تعزیرات نیز متاثر می شود پس ناگزیر به تعامل متقابل هستیم.
عباس تابش افزود: سازمان حمایت تمام قد در کنار تعزیرات هست و اعلام می کنیم که هماهنگی و همکاری قطعا بیشتر خواهد شد.
مهدی صابری معاون توسعه مدیریت و منایع سازمان تعزیرات حکومتی نیز ضمن تبریک انتصاب تابش، گفت: با توجه به اقداماتی که انجام شده، بستر لازم برای صدور احکام ظرف مدت قانونی مشخص شده، در حال فراهم شدن است.
در ادامه این نشست، معاونین و مدیران کل دو سازمان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند که مهم ترین مباحث مطرح شده در این زمینه، بازدارندگی جرائم، نیاز به آموزش، افزایش تعامل در زمینه فناوری اطلاعات، همسان سازی دو سامانه 124 و 135، لایحه تغییر قانون و لزوم افزایش اختیارات بازرسان بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: انصاري تعزيرات سازمان چابک خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲

دکتر علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۱۳۷ نفر (۱۳۵ مرد و نا بقی زن) در سال گذشته بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن ۲۰ درصد افزایش داشت.

او افزود:بر اساس آمار‌های مراکز پزشکی قانونی استان در سال ۱۴۰۲ به ترتیب شهرستان ساری با ۱۸، آمل با ۱۶ و نور با ۱۳ بیشترین فوتی و شهرستان‌های جویبار و نکا هر کدام با یک مورد فوتی، کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

عباسی گفت: بر اساس این گزارش عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی با ۶۳ نفر (با افزایش ۱۹ درصدی)، برق گرفتگی با ۳۴ (افزایش ۳۱ درصدی)، اصابت جسم سخت با ۲۵ (افزایش ۲۵ درصدی) و سایر موارد با ۱۵ مورد در رتبه بعدی قرار دادند.

او افزود:بر اساس تفکیک ماه خرداد ماه با ۱۷، (فروردین، آبان، آذر، دی) هر کدام با ۱۳ مورد بیشترین و اردیبهشت با ۷ مورد کمترین آمار فوتی در آن گزارش شده است.

عباسی گفت:سنین ۴۱ تا ۵۰ سال با ۳۴ مورد بیشترین فوتی و بیش از ۶۱ سال با ۸ فوتی کمترین آمار را داشتند.

او افزود: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان ۸۷۱ (۸۱۰ مرد و ما بقی زن) مصدوم ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲ به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک نفر بیشتر گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی باعث افزایش بهره‌وری می‌شود
  • هیچ رفتاری را که سبب خدشه به تعامل ما با آژانس شود نمی‌پذیریم/ مدیرکل بین برجام و پامان تفکیک قائل شود
  • منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان