Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم گفت: نیت خیر و خدمت صادقانه راز ماندگار حسن بابک در ملایر بود. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر, حجت الاسلام احد آزادی‌خواه ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب دکتر حسن بابک فرماندار فقید ملایر اظهار داشت: راز ماندگاری نیت خیر و خدمت صادقانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خدمات ماندگاری همچون طراحی و ساخت بلوار پارک سیفیه ، ساخت مهمانسرای پارک سیفیه، احداث جنگل مصنوعی میرزا کوچک‌خان، بلوار قائم مقامی، احداث دریاچه مصنوعی پارک سیفیه، اهدای پنج هزار جلد کتاب از کتابخانه شخصی خود به کتابخانه شهید بهشتی و دهها خدمات ارزنده دیگر را از اقدامات یادگار دکتر بابک برای شهرستان ‌ملایر بیان کرد.

آزادی خواه با اشاره به اینکه شهرستان ملایر در راستای استعدادهای درخشان فرهنگی و هنری و داشتن شخصیتهای برجسته سرآمد است ابراز کرد: تلاش‌ها و اقداماتی که ‌گذشتگان ما انجام داده‌اند باید مستند و بیان شود.

مدیر مدرسه بیشترین نقش را در ترویج فرهنگ قرآن داردمدیرکل اطلاعات خراسان‌رضوی: اصحاب فرهنگ و هنر زمینه‌ساز تحول باشندفعالان کانون‌های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد بوشهر قدردانی شد

وی تصریح کرد: امیدواریم رونمایی از کتاب فرماندار فقید و خدمتگزار ملایر و رونمایی از اقدام ارزشمند جوان هنرمندی که این اثر فاخر را تألیف کرده گامی موثر در شناخت هر چه بیشتر خدمات دکتر بابک باشد.

دیگر نماینده ملایر در مجلس دهم با بیان اینکه این اقدام اثر گذار به همت یک‌جوان ملایری است و این عمل می‌تواند برای همه ما مسئولان الگو باشد ‌تصریح کرد: شجاعت، خدمت صادقانه و روشنفکری دکتر بابک برای مردم‌ ملایر همواره ماندگار است.

محمد کاظمی با اشاره به اینکه ضروریست مسئولان لحظه لحظه فرصت خدمت رسانی به مردم را غنیمت بشمارند گفت: با توجه به اینکه دکتر بابک فقط 19 ماه فرماندار ملایر بوده است اما خدمات ارزشمند این شخص بعد از گذشت 47 سال سینه به سینه نقل شده و امروز یک جوان هنرمند ملایری این خدمات را به صورت کتاب درآورده است که بسیار ارزنده و‌مایه افتخار است.

وی نامگذاری میدانی در شهر ملایر و همچنین جمع آوری کتابی شامل اشعار ، زندگینامه و‌ خدمات ارزشمند وی را نشان از قدر شناسی بالای مردم ملایر دانست و افزود: دکتر بابک شخصی داری پشتکار بالا ، باهوش و درایت و فرمانداری بسیار مردمی بود وضروریست است امروز در قالب همین کتاب خدمات ماندگار وی به مردم معرفی شود.

کاظمی ضمن تقدیر از اقدام ارزشمند جوان هنرمند ملایری در راستای گردآوری کتاب دکتر حسن بابک ‌گفت: این اقدام ارزنده همزمان با ثبت جهانی انگور ملایر ، ثبت شهر ملی مبل و ‌منبت انجام‌گرفته و امیدواریم این اقدام فرهنگی نیز باعث معرفی و شناساندن بیش از بیش ملایر ‌شود.

به‌گزارش تسنیم دکتر حسن بابک سال 1351 به عنوان فرماندار ملایر منصوب شد و سال 1353 در یک صانحه رانندگی جان خود را از دست داد با توجه به اینکه وی تنها 19 ماه فرماندار ملایر بوده است اما در این مدت کوتاه خدمات ارزشمندی برای این شهرستان انجام داده که بعد از گذشت 47 سال هنوز هم مردم ملایر قدردان خدمات او هستند.

امسال نیز همایون‌ مطیعی هنرمند ملایری زندگینامه این مسئول خدمتگزار را در قالب کتابی در چهار فصل و 230 صفحه با عنوان‌حماسه بابک به چاپ رسانده که امروز با حضور نمایندگان و ‌جمعی از مسئولان شهرستان رونمایی شد.

انتهای پیام/ ت

R41405/P1336/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کریم میرزایی گفت: اکنون تنها بیماران قلبی و آنژیوگرافی برای درمان به مرکز استان اعزام می‌شوند که امیدواریم با راه اندازی مرکز آنژیوگرافی این مشکل نیز رفع شود که دستگاه آنژیوگرافی به همت یک خیر خریداری شده و با کامل شدن فضای فیزیکی مرکز، در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

او در ادامه با اشاره به هفته سلامت و برنامه‌های این شبکه به مناسبت هفته سلامت، افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در این هفته با شعاری جهانی «مردمی سازی سلامت» برنامه‌های متعددی اجرا کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر تأکید کرد: خدمات ارائه شده مراکز بهداشتی در دور افتاده‌ترین روستا‌ها از ابتدای تولد و طرح غربالگری رایگان دیابت و فشار خون از جمله خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

میرزایی با تاکید بر اهمیت عدالت در سلامت گفت: خوشبختانه در تمامی حوزه‌های پزشکان متخصص، تجهیزات پزشکی و خدمات درمانی در سطح کشور به خودکفایی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی لیتیوم در همدان می‌مانیم
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت