Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود احمدی افزادی با حکم معاون سیما، به سمت «دبیر و عضو شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم» منصوب شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش سیما با حکم میرباقری معاون سیما،  به سمت «دبیر و عضو شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم» منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم تاکید شده؛ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، داشتن ظرفیت معتنابهی برای برگزاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم؛ معرفی برنامه سازان و هنرمندان برخاسته از متن و بطن انقلابی رسانه ملی است.

ارزیابی آثار تولید شده در رسانه ملی، ایجاد بستری برای رقابت، تقویت ابتکار و خلاقیت دست اندرکاران تولید، ارتقا کیفی تولیدات سیما، فراهم کردن زمینه‌های مناسب برای شناسایی توانمندی‌ها و کشف استعدادهای جوان، ایجاد فرصت‌های مناسب برای تبادل افکار و انتقال تجارب برنامه سازان و دست اندرکاران رسانه، از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره تلویزیونی جام جم به شمار می‌رود، که در حکم معاون سیما به آن اشاره شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جام جم آموزش شبکه آموزش مسعود احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان سینمایی کشور، طی حکمی از سوی محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی، قادر آشنا به سمت دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد.

متن حکم محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی به این شرح است:

«جناب آقای دکتر قادر آشنا

با سلام

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به استناد ماده ۶ آیین‌نامه جایزه پژوهش به موجب این حکم به عنوان دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب می‌شوید.

اهتمام برای شناسایی ظرفیت‌های مغفول‌مانده سینمای ایران اسلامی، معرفی پژوهش های برتر سینمایی، برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای مشارکت حداکثری محققین و پژوهشگران اندیشکده‌ای علمی کشور با عنایت ویژه به اسناد و قوانین بالادستی در این رویداد مهم علمی مورد انتظار است.»

قادر آشنا دارای مدرک دکترای اندیشه سیاسی از دانشگاه علامه طباطبایی است و علاوه بر سوابق علمی و دانشگاهی به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کهگیلویه و بویر احمد و البرز، رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر و مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، فعالیت داشته و در حال حاضر معاون مطالعات و فناوری‌های نوین سازمان سینمایی است.

کد خبر 6084198

دیگر خبرها

  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • انتصاب دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران